بازدید 2578

فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب بعد از انتخابات 96 ادامه یابد

عضو حزب موتلفه گفت: فعالیت‌های جبهه مردمی به انتخابات 96 محدود نمی‌شود و تداوم کارکرد این جبهه برای همگرایی اصولگرایان پس از انتخابات نیز ضروری است.
کد خبر: ۶۶۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 18 February 2017
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کاظم انبارلویی عضو حزب مؤتلفه اسلامی؛ پیرامون نقش جبهه مردمی نیروهای انقلاب در برقراری وحدت و همگرایی در میان اصولگرایان، اظهار داشت: فرایند همگرایی اصولگرایان در انتخابات سال آینده از طریق جبهه مردمی نیروهای انقلاب صورت می‌گیرد. 
 
وی در ادامه افزود: تاکنون این جبهه توفیقاتی در روند وحدت و اتحاد اصولگرایان داشته و برخی نخبگان و فعالان این جبهه در راستای هماهنگی و همگرایی اصولگرایان با یکدیگر بسیج شده‌اند. 
 
انبارلویی تصریح کرد: در اکثر استان‌ها و شهرها آمادگی برای حضور در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ایجاد شده و در این راستا اقدامات لازم در شهرها و استان‌هایی که انتخابات در آن‌ها برگزار نشده در حال انجام است. 
 
عضو حزب مؤتلفه اسلامی درخصوص آمادگی شخصیت‌های مختلف اصولگرا در جهت هماهنگی با جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: نخبگان و تشکل‌های حقیقی و حقوقی اصولگرا از طریق رسانه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب به تدریج آمادگی خود را برای هماهنگی با این جبهه اعلام می‌کنند. 
 
وی درخصوص هماهنگی حزب متبوعش با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: هنوز تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است و گفت‌وگوها در این راستا ادامه دارد. 
 
انبارلویی در پایان درخصوص لزوم ادامه فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب پس از انتخابات خاطر نشان کرد: این جبهه تنها در ارتباط با انتخابات سال 96 فعالیت نمی‌کند بلکه تداوم کارکرد این جبهه برای همگرایی اصولگرایان پس از انتخابات نیز ضروری است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل