بازدید 2455

تخریب زیرساخت ها در پی وقوع سیل در استان کرمان

نماینده مردم شهربابک در مجلس با بیان اینکه وقوع سیل در ایتان کرمان به تخریب زیرساخت‌ها منجر شد، گفت: مدیریت بحران باید به استان های سیل زده تزریق اعتبار کند.
کد خبر: ۶۶۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 18 February 2017
علی اسدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری وقوع سیل در استان کرمان، افزود: در این استان به ویژه در برخی از شهرهای آن بارش باران به 50 میلی متر رسیده است که همین امر خسارت های مالی زیادی را برای مردم منطقه به همراه داشت.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: عشایر در اثر بارش باران سیل آسا، خسارت زیادی دیدند به گونه ای که دامها در معرض تلف شدن قرار گرفته اند، در برخی شهرها از جمله حوزه انتخابیه اینجانب زیرساخت ها تخریب شد و برق منطقه نیز تا مرز قطعی کامل پیش رفت چراکه سیم های برق آسیب جدی دید اما با تلاش مسئولان مانع از قطعی برق شدیم.

وی یادآور شد: سیل استان کرمان باعث فرو رفتن برخی ساختمان ها شد که نگرانی مردم را بیش از پیش می کرد تاجایی که برخی از ساختمان ها در معرض تخریب قرار گرفت.

اسدی درباره نحوه امدادرسانی ها به سیل زدگان، تاکید کرد: خوشبختانه سیل استان کرمان خسارت جانی نداشت اما با توجه به اینکه زندگی مردم را با اختلال مواجه کرده بود نیاز به امدادرسانی بیش از پیش احساس می شد که نیروهای امدادی به موقع و سریع خود را به منطقه رساندند و به مردم سیل زده کمک کردند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به خسارت های زیاد در استان کرمان باید سازمان مدیریت بحران اعتباراتی را از دولت درخواست کند تا به مناطق حادثه دیده تزریق اعتباری صورت گیرد چراکه بسیاری از زیرساخت ها در این استان آسیب دیده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر