بازدید 2740

رصد فضای مجازی برای برخورد با فروش غیر رسمی بلیت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: فروش بلیت های هواپیما، قطار و اتوبوس برون شهری در فضای مجازی به صورت غیر رسمی آسیب بزرگی است که باید از بروز آن جلوگیری کرد.
کد خبر: ۶۶۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 16 February 2017
شهرام کوسه غراوی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به پیش فروش بلیت های قطار برای ایام نوروز گفت: اگر قرار بر افزایش قیمت بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس برون شهری است این موضوع حتما باید قبل از اعمال بر روی بلیت ها به اطلاع مردم برسد تا مردم با آسایش و آرامش خاطری سفر کنند.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مردم نیازمند سفری ایمن هستند، تصریح کرد: فروش بلیت در فضای مجازی به صورت غیر رسمی آسیب بزرگی است که دولت باید با نظارت از بروز این اتفاق جلوگیری کند.

وی افزود: مردم از دولت و مسئولان انتظار دارند که در سفری که به صورت سالانه صورت می گیرد، تمهیدات لازم را بیندیشد که آن ها این سفر را ایمن و ارزان انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد:  اینکه مردم بخواهند مبلغ خاصی از حقوق و عیدی خود را صرف هزینه بلیت در بازار سیاه کنند واقعا کم لطفی و اجحاف در حق آن هاست از این رو، دولت باید تمهیدات لازم را اندیشیده و نظارت دقیقی روی این بخش داشته باشد و اجازه ایجاد بازار سیاه بلیت را ندهد.

کوسه غراوی ادامه داد: دولت باید به سرعت از بوجود آمدن هر گونه فضایی که زمینه بازار سیاه را ایجاد می کند، جلوگیری کند با رصد فضای مجازی با هر آژانس مسافربری که احساس می کند از این جهت امکان بی قانونی در آن وجود دارد، برخورد لازم را انجام دهد.

نماینده مردم کلاله،مینودشت،مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید پروسه ای که در رابطه با نرخ گذاری بلیت انجام می شود، مردم مرحله به مرحله به مردم اطلاع رسانی شود تا قیمت بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس مشخص باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با نظارت دقیق در فروش بلیت اتوبوس، هواپیما و قطار تمهیدات ویژه ای اندیشیده شود و افزایش درصد قیمت بلیت نیز مشخص شود.

گفتنی است؛ با وجود اینکه "علی کاظمی منش"،مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن گفته است که قیمت بلیت قطار در نوروز گران نمی شود؛اما "سیدمحمد راشدی"،رئیس هیات مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا نوسانات قیمت بلیت قطار در روزهای اخیر را در راستای شناورسازی قیمت بلیت قطار ارزیابی کرد و گفت که طبق مصوبه هیات مدیره راه آهن، افزایش قیمت بلیت قطار در ایام پرتردد تا سقف 20 درصد مجاز خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر