بازدید 10360

بازگشت زندانیان به آغوش خانواده باتمسک به قرآن

کد خبر: ۶۶۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 15 February 2017
رئیس دفتر دادستان کل کشور گفت: زندانیان با تمسک به قرآن و انس گرفتن با آیات الهی می‌توانند ضمن جبران مافات و ترک اعمال مجرمانه به آغوش خانواده و جامعه بازگردند.

به گزارش ایلنا، از روابط عمومی دادستانی کل کشور، علی اکبر بختیاری که روز چهارشنبه به همراه معاون نظارت دادستانی کل کشور در زندان اوین حضور داشت، با شرکت در محفل انس با قرآن مددجویان زندان اوین با تاکید بر اینکه قرآن کریم، صراط مستقیم و راه نجات است، افزود: تلاش برای بازگشت به مسیر درست، دعوت قرآن و توصیه اولیاء الهی است و شما افراد که متاسفانه هر کدام بنا به دلایلی دچار محدودیت های زندان شده اید، باید به این توصیه توجه کنید و به این مسیر نجات بخش بازگردید.

وی با اشاره به حدیث ثقلین و تبیین آن برای مددجویان، انس با قرآن را بویژه در خلوت و تنهایی زندان راهی برای خود شناسی و بازسازی عملکردهای نامناسب گذشته توصیف و اظهار کرد:قرار گرفتن در مسیر قرآن بشریت را از گمراهی و ضلالت نجات خواهد داد.

رئیس دفتر دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه قرائت و حفظ قرآن به همراه درک مفاهیم انسان ساز آن بسیار پربرکت است خطاب به مددجویانی که حافظ قرآن شده اند گفت:بدانید که راه بسیار درستی را انتخاب کرده و در آن گام گذاشته اید. در این راه باید ثابت قدم باشید و تلاش مضاعف کنید تا ضمن جبران مافات، بتوانید محدودیت های ایجاد شده برای خود را برطرف کنید و به آغوش خانواده و جامعه بازگردید.

وی تاکید کرد:در صورت تمسک عملی و انس حقیقی با قرآن می توانید زندگی خود پس از زندان را نیز سر و سامان دوباره ای بدهید و در مسیر درست زندگی قرار گیرید و زیر سایه قرآن مشکلات را تحمل کنید و به سمت اعمال مجرمانه نروید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار