بازدید 1897
رئیس مرکز تولید و فنی سیما اعلام کرد:

جزییات مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در تلویزیون

رییس مرکز تولید و فنی سیما؛ جزییات برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۶۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 15 February 2017
به گزارش ایلنا، مجید شعبانپور (رئیس مرکز تولید و فنی سیما) به انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: در انتخابات پیش رو علاوه بر تولید برنامه‌های تحلیلی، تبیینی و تهییجی بخشی از برنامه‌های همچون انتخابات‌های گذشته به تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری اختصاص خواهد داشت. براساس مصوبه ستاد انتخابات رسانه ملی هریک از نامزدهای این دوره در ۴ برنامه گفتگومحور حضور پیدا می‌کنند. این برنامه‌ها شامل ۳۰ دقیقه گفتگو با دوربین، و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای گفتگو با جوانان، پاسخ به سوالات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و گفتگو با ایرانیان خارج از کشور هستند.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما پخش مناظره انتخاباتی میان نامزدها را از جذاب‌ترین برنامه‌های مخاطبان در طول انتخابات‌های گذشته دانست و اضافه کرد: پخش سه مناظره ۱۸۰ دقیقه‌ای در این دوره از انتخابات پیش‌بینی شده است. پیش‌بینی می‌شود در طول انتخابات مناظره‌ها از مهمترین و پربیننده‌ترین برنامه‌ها تلویزیونی باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح مناظره انتخابات سال ۹۲ بعد از بررسی مناظره‌های روز دنیا به لحاظ فرم انتخاب شد و ۸ نامزد در مقابل هم قرار گرفتند و برنامه‌های یکدیگر را نقد کردند. این دوره نیز فرم مناظره به شیوه انتخابات گذشته با برخی تغییرات اجمالی است. اتودهای بسیاری برای دکور این برنامه‌ها زده شده که پس از تایید، ساخته و در مناطره‌ها و گفتگوها استفاده می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل