بازدید 2638

جداول لایحه بودجه به دست نمایندگان نرسیده است

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر برخی از نمایندگان که خواهان در اختیار داشتن هرچه سریعتر جداول لایحه بودجه ۹۶ بودند، توضیح داد که این موضوع پیگیری شده و تاجگردون هم گفته تا در کازیوهای نمایندگان قرار داده شود.
کد خبر: ۶۶۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 15 February 2017
به گزارش خانه ملت محمود صادقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 27 بهمن) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده 184 آیین نامه داخلی مجلس با تاکید بر اینکه هیأت رئیسه باید مقدمات ورود به بررسی لایحه بودجه را با کیفیت فراهم کند، گفت: لازم است تمامی اطلاعات مربوط به بودجه از جمله تبصره ها و جداول از قبل در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه از ابتدای هفته از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه و رئیس این کمیسیون مکرراً درخواست دریافت جداول و اطلاعات مربوط به لایحه بودجه را داشته است، گفت: امروز هم خدمت آقای لاریجانی رسیده و مجددا این درخواست را تکرار کردم.

لاریجانی: در کازیوهای نمایندگان قرار داده خواهد شد

دکتر لاریجانی در پاسخ به تذکر صادقی گفت: شما فرمودید و من نیز گفتم پیگیری کنند چرا که جداول باید همراه گزارش در اختیار نمایندگان قرار گیرد و گویا آقای تاجگردون گفته اند در کازیوهای نمایندگان قرار داده شود.

سلیمی: جداول به دست نمایندگان نرسد حقشان تضعیف می شود

همچنین علیرضا سلیمی در رابطه با همین موضوع در تذکری گفت: با توجه به اینکه نمایندگان 10 روز برای بیان پیشنهادات خود در رابطه با کل لایحه بودجه فرصت دارند باید ردیف ها و جداول این لایحه به موقع در اختیار آنها قرار گیرد چرا که در غیر این صورت حق آنها تضعیف می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی