بازدید 2558

شوک سخت حکومت آمریکا به ترامپ با استعفای «فلین»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آنچه که امروز درباره شرایط سیاسی ایالات متحده می توان بیان کرد این است که خطوط گسل سیاسی آمریکا خود را نشان می دهد و در آینده ممکن است زلزله هایی بزرگ تر از استعفای مشاورامنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا رخ دهد.
کد خبر: ۶۶۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 14 February 2017
حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تحلیل استعفای اجباری مشاورامنیت ملی  دونالد ترامپ گفت: حکومت ایالات متحده پس از آن که با حکم دادگاه استیناف علیه حکم مهاجرتی برای دومین مرتبه شوکی دردناک به دونالد ترامپ وارد کرد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو گفت: رئیس جمهوری جدید آمریکا ظرف یک ماه گذشته سیاست هایی خارج از رویه همیشگی و استراتژی های کلان ایالات متحده به پیش برده بود اما سیستم حاکم بر واشنگتن درحال واکنش است.

وی در ادامه کفت: مجموعه رفتارهای ترامپ در عرصه داخلی و خارجی موجب شکل گیری شرایطی شده است که عملا وارد جنگ داخلی شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بخشی از بدنه حکومت آمریکا در تقابل جدی با ترامپ وارد فاز جنگ اطلاعاتی شده است که نمونه آن را در مورد افشای روابط «مایکل فلین» با سفیر روسیه مشاهده می کنیم.

وی تصریح کرد: چالش اساسی ترامپ با استعفای مشاورامنیت ملی رئیس جمهوری این است که او مغز متفکر سیاست خارجی خود را از دست داد.

فلاحت پیشه گفت: تقابل ساختاری جدی منجر به تعدیل رفتارهای ترامپ خواهد شد اما در صورت پافشاری رئیس جمهوری آمریکا شاهد درگیری های سنگین تری خواهیم بود.

وی گفت: آنچه که امروز درباره شرایط سیاسی ایالات متحده می توان بیان کرد این است که خطوط گسل سیاسی آمریکا خود را نشان می دهد و در آینده ممکن است زلزله هایی بزرگ تر از استعفای مشاورامنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا رخ دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان