بازدید 6333
۱

آغاز پیش فروش هتل های نوروز

کد خبر: ۶۶۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 14 February 2017
با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و افزایش چندین برابری میزان سفرها، از روز یکشنبه 24 بهمن ماه رزرو اینترنتی هتل های سراسر کشور آغاز می شود و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت هتل یار نسبت به رزرو هتل خود در شهر مقصد قبل از تکمیل شدن ظرفیت هتل مورد نظر اقدام کنند چرا که همه ساله هتل های ایران از طریق این سایت اقدام به پیش فروش اتاقهای خود می کنند.
 
هتل یار اولین و معتبر ترین سامانه‌ رزرواسیون آنلاین هتل، با پوشش سراسری هتل‌های داخلی امکان دسترسی آسان مسافران به لیست شهر به شهر هتل‌ها را فراهم کرده است. سامانه‌ هتل یار با حذف واسطه‌ها، بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها را به مسافران ارایه می‌کند. این سامانه معتبر برای خاص ترین سلایق هم پیشنهادات خاص دارد. ویژگی بارز سامانه‌ ی هتل یار سادگی آن است، به‌طوری‌که مسافر حتی در اولین ورود به سایت بدون هیچ‌گونه سختی و پیچیدگی می‌تواند هتل مورد نظر خود را جست‌و‌جو و رزرو کند.
 
در سامانه‌ ی هتل یار شما علاوه بر امکان انتخاب هتل‌ها با شرایط قیمتی مناسب، می‌توانید نوع اتاق هتل را انتخاب و سرویس‌های ارایه شده، موقعیت مکانی روی نقشه، تصاویر هتل‌ها و تمام جزئیات را مشاهده و در آخر پس از پرداخت ، واچر هتل را در لحظه و به صورت الکترونیکی دریافت کنید.
 
برای مشاهده قیمت و فهرست کامل هتل ها کلیک نمایید
آغاز پیش فروش هتل های نوروز 


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هتلها فقط خون مردم را می مکند برید قیمتها را نگاه کنید گردشگران باید اینها را تنبیه کنند و از چادر سفری استفاده کنند بهتر از اینست که شبی بالای 500 هزار تومن بدهند یعنی چه دولت و سازمانهای مربوطه تاکنون فکری بحال گردشگری در ایران نکرده اند فقط خوردند و خوابیدند اصلا گردشگری در ایران زیر صفر است ببینید ترکیه در گردشگری چکار کرده شاهکار هتلها ارزان و به فکر خالی کردن جیب مسافران نیستند !!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار