بازدید 3269
۲

آیا جواب تند فغانی خطاب به نصیرزاده است؟

خوشبختانه در داوری ما آن قدر کارشناسان خبره و بین‌المللی وجود دارد که انتقادهای شان را به جان می‌خریم اما برخی افراد که هیچ سابقه‌ای در داوری ندارند، اسم کارشناس روی خودشان گذاشته‌اند ؛ این افراد در اندازه‌ای نیستند که بخواهند این صحبت‌ها را مطرح کنند
کد خبر: ۶۶۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 13 February 2017
داور بین‌المللی فوتبال ایران درباره اظهارنظری برخی کارشناسان درباره قضاوتش در دربی تهران موضع گرفت. در میان کارشناسانی که دیروز مصاحبه کرده اند به نظر می رسد روی صحبت وی با هوشنگ نصیرزاده باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، فغانی در واکنش به کارشناسی برخی ها که نتمی از آنها نبرد، گفت: برخی از افرادی که اسم کارشناس روی خودشان گذاشته‌اند تا به حال جوی شبیه دربی را تجربه نکرده و در اندازه‌ای نیستند که بخواهند کارشناسی کنند.

این داور سرشناس فوتبال درباره برخی از اظهارنظرات کارشناسان داوری که شاید برخی از آنها با عناد هم مطرح شده، به فارس افزود: ما همواره از نظرات صحیح کارشناسان و داوری استفاده می‌کنیم اما متأسفانه یکسری افراد صحبت‌هایی می‌کنند که عجیب است. آنها می‌گویند ما تحت تأثیر بازی سوت زده‌ایم و این در حالی است که خود این افراد تا به حال پا به چنین جوی نگذاشته‌اند. خوشبختانه در داوری ما آن قدر کارشناسان خبره و داوران بین‌المللی وجود دارد که نظرات شان برای ما مهم است و انتقادهای شان را به جان می‌خریم اما برخی افراد که هیچ سابقه‌ای در داوری ندارند، اسم کارشناس روی خودشان گذاشته‌اند و حرفهایی می‌زنند؛ این افراد در اندازه‌ای نیستند که بخواهند این صحبت‌ها را مطرح کنند چرا که هیچ‌گاه چنین جوی را لمس هم نکرده‌اند اما ما همواره به نظرات کارشناسان واقعی احترام می‌گذاریم و آن را به جان می‌خریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خجالت نمیکشه حرف هم میزنه. تو که به پرسپولیس ارادتت رو نشون دادی.
منظورش حیدر سلیمانی بود والا نصیرزاده که در راستای داوری فغانی کارشناسی کرد قطعا سایت شما با نصیرزاده مشکل داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی