بازدید 3337
مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان:

تردد در جاده‌های‌زنجان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر‌است

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف وکولاک تردد در جاده های استان زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
کد خبر: ۶۶۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ 12 February 2017
مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف وکولاک تردد در جاده های استان زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محمد امینی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کرد و  افزود: با توجه به بارش پراکنده برف در آزاد راه های زنجان-تبریز، زنجان-قزوین و جاده ترانزیت زنجان به قزوین از ابتدای محور تاکیلومتر ۲۰ مه ناپایدار حاکم است.

وی ادامه داد: در محورهای  زنجان به طارم ، زنجان به دندی و تخت سلیمان،زنجان به تهم و چورزق نیز تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان اظهار کرد: بارش برف باعث ایجاد مه در جاده ها و گردنه های کوهستانی شده و باید رانندگان آستانه دید خود را تقویت کنند.

امینی تاکید کرد: در این شرایط آب و هوایی و یخ زدگی و لغزنده گی سطح جاده رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سرعت غیر مجاز خود داری کنند.

مسئول مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و راهداری استان زنجان گفت:  کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

امینی تصریح کرد:  در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل