بازدید 2525

آمار تصادفات نوگواهینامه‌ها اعلام شود

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اعمال محدودیت برای نوگواهینامه‌ها، گفت: افزایش محدودیت برای تردد نوگواهینامه‌ها در کاهش تلفات ناشی از تصادف تاثیر مثبت خواهد داشت.
کد خبر: ۶۶۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 12 February 2017
علی رستمیان در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در واکنش به اظهارات رئیس پلیس راهور ناجا مبنی بر اعمال افزایش محدودیت برای نوگواهینامه‌ها، گفت: افزایش محدودیت و سخت‌گیری برای تردد افرادی که به تازگی گواهینامه دریافت کرده‌اند در کاهش تلفات ناشی از رانندگی و تصادف‌ها تاثیر مثبت خواهد داشت.

نماینده مردم دلفان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آمار تصادفات شهری و بین شهری نشان از تعلل و بی توجهی افرادی است که به تازگی گواهینامه گرفته‌اند و از تجربه کافی برخوردار نیستند.

وی افزود: پلیس راهور پیش از اینها باید این محدودیت‌ها را اعمال و اجرایی می‌کرد، متاسفانه هم‌اکنون بسیاری از افراد پس از اخذ کارت گواهینامه اقدام به تردد در جاده‌ای بین‌شهری می‌کنند که در این صورت موجب افزایش خطرات بسیار می‌شوند.

رستمیان یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی می‌تواند آمار تصادفات ناشی از رانندگی نوگواهینامه‌ها را اعلام کند زیرا این اقدام ضرورت‌های سختگیرانه‌تر کردن قوانین را اثبات می‌کند، در حقیقت حرکت پلیس در این مسیر تاثیر بسزایی دارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نقش پلیس راهور و اعمال محدودیت های تردد برای نوگواهینامه‌ها اقدامی بازدارنده خواهد بود که باید هر چه سریعتر اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا از اعمال افزایش محدودیت برای نوگواهینامه‌ها از ابتدای سال 96 خبر داد وگفت: این محدودیت‌ها برای دارندگان گواهینامه‌های پایه سوم و گواهینامه‌های موتورسیکلت و در سال اول دریافت گواهینامه‌شان اجرا خواهد شد، در حقیقت افرادی که گواهینامه را دریافت می‌کنند تا سه ماه اجازه ندارند به تنهایی و بدون حضور افراد دارای گواهینامه رانندگی در کنارشان، رانندگی کنند. همچنین از ساعت 12 تا 5 صبح و در جاده‌های برون شهری نیز اجازه رانندگی ندارند و موظف خواهند بود که علامت «احتیاط راننده مبتدی است» را هم در قسمت جلو و هم در قسمت عقب خودروی خود نصب کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها