بازدید 2029

انتقاد کبیری از نحوه توزیع گازرسانی در استان آذربایجان غربی

کد خبر: ۶۶۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 12 February 2017
نماینده خوی با انتقاد از نحوه توزیع گازرسانی در شهرهای مختلف کشور گفت که باید دلیل تبعیض در موضوع گازرسانی در شهرهای مختلف کشور به خصوص استان آذربایجان غربی مشخص شود.

به گزارش ایسنا، تقی کبیری با استناد به اصل 48 قانون اساسی در اخطاری گفت: این اصل ناظر به عدم تبعیض در استفاده و بهره‌برداری از منابع طبیعی و درآمدهای ملی در سطح استان‌ها و توزیع فعالیت‌های اقتصادی میان استان‌ها است.

وی افزود: با وجود چنین اصل قانونی به نظر می‌رسد در موضوع گازرسانی در شهرهای مختلف به خصوص آذربایجان غربی تبعیض وجود دارد به طوری که نسبت به توزیع گاز در برخی از شهرها نسبت به شهرهای دیگر تفاوتی دیده می‌شود.

این عضو نمایندگان استان آذربایجان غربی در ادامه گفت: در تابستان امسال در منطقه صفائیه آتش‌سوزی به دلیل انفجار کپسول گاز رخ داد که باعث از دست دادن 15 نفر از همشهریان شد. در همان زمان نیز ما درخواست کردیم که باید موضوع گازرسانی در این مناطق تسریع یابد ولی هنوز اتفاقی رخ نداده است.

کبیری تأکید کرد: شرکت ملی گاز باید هرچه سریع‌تر آماری از نحوه توزیع گازرسانی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی ارائه کند و دلیل تبعیض را به صورت جامع و کامل توضیح دهد.

وی در پایان نسبت به کم کردن تعداد ماه‌های سردسیر توسط شرکت ملی گاز انتقاد کرد و گفت: شرکت ملی گاز 15 روز از آبان و 15 روز از فروردین را به عنوان ماه‌های سردسیر محاسبه نمی‌کند به همین دلیل مردم باید با هزینه بالاتری تعرفه گاز را پرداخت کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر