بازدید 2411

بیانیه نمایندگان درخصوص وضعیت بحرانی استان خوزستان

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه مجمع نمایندگان استان خوزستان و جمعی از نمایندگان را درباره لزوم رسیدگی فوری و اضطراری هیات دولت به وضعیت بحرانی استان خوزستان قرائت کرد.
کد خبر: ۶۶۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 12 February 2017
غلامرضا کاتب در نشست علنی امروز (یکشنبه، 24 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه مجمع نمایندگان استان خوزستان و بیش از 50 نفر از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور در رابطه با معضل گرد و غبار جنوب کشور و استان خوزستان قرائت کرد که متن بیانیه به شرح ذیل است:

بیش از یک دهه است که ریزگردها زندگی مردم را در 23 استان کشور به ویژه استان خوزستان مختل و طی روزهای اخیر شاهد بودیم که کلیه خدمات از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای ساعت های طولانی، همه مردم استان خوزستان را به ستوه آورده بود.

پدیده ریزگرد در حقیقت پیامد سیاست های غیرکارشناسی انتقال آب از سرشاخه ها و ساخت سدهای فراوان روی رودخانه های استان خوزستان و چهارمحال بختیاری است. حوادث و اتفاقات روز گذشته استان خوزستان، کلیه پروازها و تولید نفت را به مقدار زیادی تحت تاثیر خود قرار داده است.

ثروت ملی و امنیت کشور از طریق نابسامانی های پیش آمده استان خوزستان به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است لذا نمایندگان استان خوزستان خواستار جلسه فوری و اضطراری هیات دولت هستند تا بعد از حدود 13 سال، اقدام اساسی در این خصوص صورت گیرد و صرفا به عذرخواهی و تصویب اعتبارات صوری اکتفا نکرده و مردم استان خوزستان را به شکل ویژه ای دریابند./

پایان پیام

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل