بازدید 4059
نشست خبری

منصوریان:بایدپرسپولیس را ازکاربیندازیم،نه فقط سروش را

آنالیز ما از دور برگشت شروع شد و نفر به نفر آنها را می‌شناسیم. ایده های برانکو قابل احترام بوده، ولی قابل شناسایی است. ما با پرسپولیس بازی داریم، نه سروش رفیعی. در طول بازی باید پرسپولیس را کار بیندازیم و سروش هم در آن قرار دارد.
کد خبر: ۶۶۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 11 February 2017
سرمربی استقلال گفت: دربی برای ما و بازیکنان جوان نقطه عطف خواهد بود و  نتیجه در این بازی برای ما اهمیت دارد چون جوانان ما مسیر خوبی را طی کرده‌اند. فکر می‌کنم دربی خوبی را شاهد باشیم.امیدوارم پرسپولیس از دقیقه یک حمله کند.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دربی هشتاد و چهارم در مورد عدم حضور کمال کامیابی‌نیا در ترکیب پرسپولیس به دلیل محرومیت و اینکه استقلال بازیکن آماده‌ای چون امید نورافکن دارد، گفت: متوجه سؤال شما نشدم. ما می‌دانیم کمال در این بازی حضور ندارد. در مورد خط هافبک و ترکیب، همه چیز فردا مشخص خواهد شد.

مگویان را نداریم، شاید وریا برسد
مصدومان ما مگویان و وریا غفوری هستند که آسیب‌دیدگی وریا به اندازه‌‌ای نیست که حضور نداشته باشد. اگر پزشکان تشخیص بدهند، وریا به لیست ما اضافه می‌شود. جابر انصاری هم رسیده و در هر دقایقی از بازی می‌توانیم از او استفاده کنیم اما مگویان را در اختیار نداریم.

با پرسپولیس بازی داریم نه رفیعی
منصوریان در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای مهار سروش رفیعی دارید، گفت: پس از بازی با السد همه قوت‌مان را برای آنالیز پرسپولیس گذاشتیم. هر چند آنالیز ما از دور برگشت شروع شد و نفر به نفر آنها را می‌شناسیم. ایده های برانکو قابل احترام بوده، ولی قابل شناسایی است. ما با پرسپولیس بازی داریم، نه سروش رفیعی. در طول بازی باید پرسپولیس را کار بیندازیم و سروش هم در آن قرار دارد.

مغرور نیستیم و افق روشنی ترسیم کرده‌ایم
خبرنگاری پرسید چه راهکاری دارید که بازیکنان‌تان به خاطر برد مقابل السد قطر دچار غرور نشوند که منصوریان پاسخ داد: در این مدت تعریفی از غرور بین بازیکنان جوانم ندیده‌ام. ما افق روشنی را ترسیم‌ کرده‌ایم و قصد داریم به آن برسیم. به دربی فردا خوش‌بین هستم و شما در جریان بازی با السد هم دیدید که بازیکنان ما حرکت اضافی مقابل ژاوی انجام ندادند. همه مستحکم و پلکانی جلو رفته‌ و می‌دانند که فردا بازی مهم دارند و فارغ از غرور می‌خواهند نتیجه بگیرند.

منصوریان:با پرسپولیس بازی داریم نه فقط سروش رفیعی

شام مشترک جالب نبود؛ بی‌رحم بازی می‌کنیم
سرمربی استقلال در خصوص برگزاری مراسم ضیافت شام مشترک دو تیم که با انتقاداتی همراه شده است و عده‌ای برگزاری این مراسم را در جهت مساوی شدن بازی نامیده‌اند گفت: من در همان مراسم اعلام کردم با توجه به اینکه دو تیم باید 24 بهمن‌ماه رودرروی هم قرار بگیرند، اگر اسپانسر مشترکی نداشتند اصل برگزاری میهمانی اصلا جالب نبود. شما فردا در دربی مشاهده خواهید کرد که هر دو تیم بی‌رحم بازی می‌کنند. به دلیل وجود اسپانسر مشترک در این مراسم شرکت کردم اما با نظر برانکو موافق هستم و برگزاری این دورهمی مناسب نبود.

به رکودهای برانکو اعتقادی ندارم
منصوریان فعلی فقط مقداری ریش صورتش سفید شده است. (با خنده) دربی رفت اولین دربی‌ام و فشار زیادی در این خصوص روی من بود. سعی می‌کنم از تجربیات دیدار رفت که برای من بسیار مفید بود استفاده کنم. امیدوارم در پایان بازی فردا دو تیم هیچ مصدومی نداشته باشند، امیدواریم بستری فراهم شود تا انرژی بازی با السد را مقابل پرسپولیس رها کنیم.
منصوریان در مورد رکوردهای برانکو در دربی‌ها گفت: من برای برانکو احترام زیادی قائلم اما به این مسائل هیچ اعتقادی ندارم، برانکو قبل از اینکه من مربیگری را شروع کنم مربی تیم ملی ایران بود، ما اگر فردا بازی را ببریم باز هم منکر توانایی‌های او نمی‌شوم و می‌دانم که مربی بسیار بزرگی است.

به بازیکنانم گفتم می‌توانید در این دربی به خیلی چیزها برسید
وی در پاسخ سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که گفته‌اید در صورتی که سه بازیکن پرسپولیس را مهار کنید، می‌توانید پرسپولیس را شکست داده و قهرمان لیگ شوید، گفت: جفت این صحبت‌ها دروغ و اشتباه است. من قبل و بعد کنفرانس صحبت می‌کنم و بعضا دوستان گلایه می‌کنند که چرا غیر از این زمان صحبت نمی‌کنم. همانطور که گفتم به دلیل اینکه صحبت‌های من و برانکو برای علاقه‌مندان جذاب است، قبل و بعد بازی در کنفرانس‌ها صحبت می‌کنم. هر صحبتی در این بین را قبول ندارم. به بازیکنانم گفته‌ام که دربی نقطه عطف شماست و می‌توانید در این دربی به خیلی چیزها دست پیدا کنید.

کاش پرسپولیس حمله کند
این مربی در خصوص اظهارات برانکو که گفته استقلال 20 دقیقه اول حمله خواهد کرد، گفت: به نظر برانکو احترام می‌گذارم، اما وارد هیچ چالشی با او نمی‌شوم. 10،15 دربی بازی کرده‌ام و 20 دربی هم از نزدیک دیده‌ام. برای بازی فردا شاید دفاعی و شاید تهاجمی باشیم و شاید هم در وسط زمین بمانیم. همه چیز طبق آن چیزی که برای ما خوب خواهد بود، پیش می‌رود. امیدوارم پرسپولیس از دقیقه یک حمله کند. دوست دارم فردا تیم تهاجمی برانکو را ببینم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان