بازدید 2893
۱

کفش تبریز رقیب جدی کفش های ایتالیایی

نماینده مردم تبریز،آذرشهر،اسکو درمجلس شورای اسلامی گفت: کمپین بازاریان تبریز برای حمایت از کفش ایرانی می تواند در سایر شهرها و کالاهای ساخت داخل تشکیل شود.
کد خبر: ۶۶۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 11 February 2017
محمداسماعیل سعیدی درگفت وگو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به کمپین بازاریان تبریز درحمایت ازکفش ایرانی گفت:این یک حرکت ارزشمندی است که در بازار تبریز اتفاق افتاده و می تواند برای سایر بازاریان در دیگر شهرهای کشور و تولیدکنندگانی که کالای ایرانی تولید می کنند،الگو باشد.

نماینده مردم تبریز،اسکو ،آذرشهر درمجلس شورای اسلامی افزود:کیف و کفش ایرانی زمانی آوازه خودش را داشت و از کشورهای اروپایی برای خرید کفش به بازار تبریز می آمدند.

کفش ایرانی باکیفیت تر و ارزان تر از مشابه خارجی است

وی با اشاره به بازدید خود از چند واحد و کارگاه تولید کفش در تبریز خاطرنشان کرد:کفش های تولیدکنندگان تبریزی همطراز و حتی فراتر از استانداردهای کفش های تولید شده در ایتالیا و اروپا است که با قیمتی کم تر و کیفیت بالاتر به بازار عرضه می شود.

کالای قاچاق باعث ضربه به صنعت کفش می شود

سعیدی با تاکید براینکه نباید از صنعت کفش داخلی غفلت کنیم،تصریح کرد: نباید اجازه دهیم کالای قاچاق باعث ضربه خوردن صنعت کفش شود،در حالی که متاسفانه درحال حاضر این اتفاق افتاده و بخشی از این صنعت ضربه اساسی خورده و اکثر کارگاهها با آسیب جدی مواجه شده اند؛به طوری که بعضی از آنها تعطیل،برخی نیمه تعطیل و در آستانه تعطیلی هستند.

کفش تبریز جزو باکیفیت ترین کالاهای ایرانی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص کیفیت کفش های داخلی تاکید کرد:با توجه به سرکشی به کارگاه های کفش و چرم ؛به جرات می توانم بگویم که در بین کالاهای ایرانی یکی از معدود کالاهایی که دارای کیفیت بسیار بالا بوده،کفش تبریز است.

وی افزود:هم کفش هایی که به صورت دست دوز تولید می شوند؛هم کفش هایی که به صورت کارگاهی و ماشینی تولید می شوند،هردو از کیفیت و استاندارد لازم برخوردارند و رقیب جدی برای کفش های ایتالیایی به حساب می آیند.

مشوق های صادراتی برای صادرکنندگان کفش چرم وجود ندارد

این نماینده مجلس درخصوص حمایت دولت از این صنعت گفت:در این زمینه مشکلاتی وجود دارد؛به طوری که نه مشوق های صادراتی وجود دارد و نه حمایت های که باید باشد از این صنعت صورت می گیرد؛در حالی که اگر بخواهیم تولید قوام بگیرد و بخواهیم در سطح داخلی و بین المللی به جایگاهی برسیم،باید دولت به این قضیه ورود کرده و از تولیدکنندگان حمایت کند.

آوازه ایران را با کالای ایرانی به سراسر دنیا ببریم

نماینده مردم تبریز،اسکو ،آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چند کالا برند ایران هستند که یکی از آن ها کفش و چرم است،افزود: با معرفی این صنعت به عنوان برند ایران در دنیا و حمایت از برندهای داخلی می توان نام و آوازه ایران را به سراسر دنیا برده و در توسعه، رشد و احیای اقتصادی کشور موثر باشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در جاده کرج- شهریار در چند قسمت با تابلو بزرگ نوشته اند کفش تبریز فقط دوازده هزار تومان ماهها است کسی از انها نمیپرسد چطور چنین چیزی ممکن است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر