بازدید 2851

تاخیر در ابلاغ بخشنامه بخشودگی جرایم وام های تا ۱۰۰میلیون

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس بااشاره به تاخیر در ابلاغ بخشنامه بخشودگی سود و جرایم وام های تاصد میلیون تومان،گفت:باتوجه به تاخیر در ابلاغ مصوبه مذکور باید شرایطی فراهم شود تامدت زمان اجرای این بخشنامه بعد از پایان سال نیز تمدید شود.
کد خبر: ۶۶۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 11 February 2017
شهاب نادری درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص  ابلاغ بخشودگی سود و جرایم وام های تا صد میلیون تومان گفت:براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و پیگیرهای نمایندگان، مقرر شد سود تسهیلات غیر جاری تا ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع حاصل از تسعیر ارزی پرداخت شود.

نماینده مردم  پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود:کشاورزان و مردم مخصوصا در استان های غربی به دلیل مشکلات اقتصادی در سال های گذشته متاسفانه بطور ناخواسته نتوانستند،اقساط وام های دریافتی خود را پرداخت کنند و تاخیر در تسویه وام باعث شد مجبور به پرداخت جریمه دیرکرد شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:"نوبخت" معاون رئیس جمهور و "سیف" رئیس بانک مرکزی اظهار داشتند مصوبه بخشش جرایم دیرکرد و سود وام های تا صد میلیون تومان را اجرایی خواهند کرد.

افزایش انگیزه برای تسویه وام های معوق با اجرای مصوبه بخشودگی سود و جرایم بانکی تا صد میلیون تومان

نادری ادامه داد: ابلاغ بخشنامه بخشودگی جرایم بانکی در حالی است که زمان کمی تا پایان سال مانده است؛بنابراین اجرای بخشنامه مذکور نباید محدود به پایان سال 95 شود.

وی گفت: بخشودگی سود و جرایم بانکی تا صد میلیون تومان،می تواند انگیزه ای باشد تا بخشی از معوقات بانکی تسویه شد؛بنابراین با توجه به تاخیر در اجرای مصوبه مذکور بهتر است زمان این بخشودگی محدود به پایان سال جاری نباشد و چند ماه تداوم یابد.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:باید شرایط اقتصادی کشاورزان و مردم درک شود و از راهکارهای قانوی برای کمک اقتصادی به مردم استفاده کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار