بازدید 2313

فولاد برد و مهاجری به لبه پرتگاه رفت

کد خبر: ۶۶۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 09 February 2017
پدیده در روزی که نمایش دور از انتظار و ضعیفی داشت با تک گل شریفات مغلوب فولاد شد تا جنوبی ها بعد ازهفته ها ناکامی دوباره سروشکلی به وضعیت خود بدهند.

به گزارش تابناک ورزشی، شریفات این گل را در دقیقه 51 و روی اشتباهات مدافعان وسط پدیده در دفع توپ به ثمر رساند تا فولاد را 27 امتیازی کند. پدیده هم که مدت هاست روی نوار ناکامی است باز هم نتیجه خوبی به دست نیاورد تا همانطور که پیش بینی می شد حیاکن و رهاکن در ورزشگاه ثامن طنین انداز شود.

ترکیب پدیده:مجتبی روشنگر ، وارزادات هارویان ، محمدحسین مرادمند(46 عبدالله حسینی) ، کریم احمدی ، محمدرضا ناصحی ، ابوالحسن جعفری ، میلاد کمندانی ، اکبرایمانی ، دریارا سوبا ،محسن یوسفی و یونس شاکری(67حمزه خضیراوی)
سرمربی: رضا مهاجری
 
ترکیب فولاد:مهرداد طهماسبی(45 وحید طالب لو)، ایوب والی، عبدالله کرمی،یوسف وکیا،  سینا مریدی، حمید بوحمدان،محمود منطلق زاده، میثم دورقی (66 احمد عبدالله زاده)، بختیار رحمانی(77 بهرام رشید فرخی)، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری
سرمربی نعیم سعداوی
 
 شرح گل
 
پدیده صفر ـ فولاد 1(دقیقه 51 ـ شریفات): تعلل مدافع وسط پدیده روی دفع توپ فرصت خوبی را نصیب اسماعیل شریفات کرد تا او پشت حسینی تازه وارد صاحب توپ شود و در حالت درازکش اولین گل بازی را به ثمر برساند.
 

بعد از یک نیمه کسل کننده فولاد خیلی زود توسط اسماعیل شریفات در دقیقه 51 به گل رسید و تا پایان برای حفظ این گل تلاش کرد. شاگردان سعداوی که بعد از چند هفته ناکامی انتظار نمایش بهتری از پدیده داشتند از ضعف عجیب حریف بحران زده مشهدی استفاده کردند و در دقایق انتهایی نیز می توانستند دو گل دیگر به ثمر برسانند که این اتفاق رخ نداد. 

پدیده هم که امروز به هیچ وجه در حد تیم حاضر در بازی مقابل استقلال در اهواز نمایش نداد تنها به حرکات حسن جعفری از سمت راست دل بسته بود که این نفوذها به خطر چندانی منتهی نشد تا یک شکست خانگی دیگر در کارنامه پدیده به ثبت برسد. 
تیمی که آخرین بار در هفته یازدهم مقابل ماشین سازی قعرنشین پیروز شده و امروز دهمین هفته بدون برد را پشت سر گذاشت تا مهاجری اینبار واقعا به حکم اخراج نزدیک شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر