بازدید 1502

هشدار حامیان داعش به شیعیان در پاکستان

حامیان گروه تروریستی داعش در پاکستان هشدار داده‌اند که به شیعیان در مناطق قبایلی این کشور حمله خواهند کرد.
کد خبر: ۶۶۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 09 February 2017
حامیان گروه تروریستی داعش در پاکستان هشدار داده‌اند که به شیعیان در مناطق قبایلی این کشور حمله خواهند کرد.
 
به گزارش ایسنا به نقل از «سپوژمی»، افراد وابسته به داعش در پاکستان هشدار داده‌اند که شیعیان در مناطق قبایلی این کشور را هدف قرار می‌دهند.

گروههای تکفیری با افراد وابسته به داعش، شب‌نامه‌هایی را در منطقه «کرم‌ایجنسی» پخش کرده‌اند.

در این شب‌نامه‌ها آمده است که افراد وابسته به داعش به اهداف خود در افغانستان دست یافته‌اند و حالا شیعیان در مناطق قبایلی را هدف قرار خواهند داد.

این در حالی است که مقامات پاکستانی هر بار در پاسخ به فشارهای جامعه جهانی برای حمایت از تروریسم، عملیات «ضرب عضب» ارتش در مناطق قبایلی را را پر دست‌آورد و نشان دهنده تلاش این کشور برای مبارزه با تروریسم عنوان می‌کنند.

این عملیات نظامی تحت عنوان «ضرب عضب» از سال 2014 میلادی در وزیرستان و سایر مناطق قبایلی راه اندازی شد که بر اثر آن بسیاری از مردم این مناطق به سمت افغانستان فرار کردند.

برخی از مقامات افغان مدعی هستند که این عملیات نظامی از سوی ارتش پاکستان برای راندن تروریست‌ها به افغانستان و ساماندهی آن صورت گرفته است.

ماه گذشته انفجاری در منطقه شیعه نشین «پاراچنار» دست کم 23 شهید و 50 زخمی به جاگذاشت که مسئولیت آن را تحریک طالبان پاکستان به عهده گرفت.

با وجود همه این حملات و تهدیدهای روز افزون در مناطق شیعه نشین در پاکستان، ارتش پاکستان در تلاش برای خلع سلاح مردم در این مناطق هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل