بازدید 2054

بروجردی: آماده گفتگو با عربستان هستیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کشورمان گفت : ایران هیچ مشکلی با عربستان نداشته و ما آماده گفتگو با این کشور هستیم.
کد خبر: ۶۶۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 09 February 2017
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کشورمان گفت : ایران هیچ مشکلی با عربستان نداشته و ما آماده گفتگو با این کشور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  علاء الدین بروجردی در گفتگو با شبکه المیادین تأکید کرد آمریکا نمی‌تواند از خطوط قرمزی که ایران در منطقه ترسیم کرده است، عبور کند و ما هرگز اجازه عبور از این خطوط قرمز را به آمریکا نخواهیم داد.

وی افزود: آمریکایی‌ها همیشه به‌دنبال شکست ایران هستند کما اینکه تلاش کردند همپیمانان ایران به‌ویژه مقاومت را هدف قرار دهند، اما شکست خوردند.

بروجردی در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد که آمریکا سیاست ثابتی در مقابله با ایران ندارد و ایران هم‌اکنون از لحاظ سیاسی و استراتژیک قوی‌تر است و از توانایی‌های بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین این امر مورد خوشایند واشنگتن نیست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان اعلام کرد که ایران امروز ایران زمان شاه نیست و با هرگونه تهدید آمریکا مقابله خواهد کرد و این به این معنا نیست که ایران به‌دنبال جنگ است.

بروجردی در ادامه گفت که احتمال رویارویی نظامی بین ایران و آمریکا، ضعیف است، زیرا آمریکا توانایی‌های ایران را به‌خوبی می‌شناسد.

وی با بیان اینکه ایران هرگونه اتهام علیه خود مبنی بر حمایت از تروریسم را رد می‌کند، گفت: سرلشکر قاسم سلیمانی نقش بسیار مهمی در مبارزه با تروریسم به‌ویژه داعش و النصره دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر