بازدید 4975
۱

توزیع سبد حمایت‌غذایی برای 11 میلیون‌ایرانی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ارزش هر بسته‌ حمایت غذایی از 35 تا 120 هزار تومان متفاوت است.
کد خبر: ۶۶۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 09 February 2017
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ارزش هر بسته‌ حمایت غذایی از 35 تا 120 هزار تومان متفاوت است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با بسته حمایت غذایی اظهار داشت: توزیع این بسته‌های حمایتی از روزهای آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: افرادی که تحت پوشش هستند به آن‌ها پیامک‌ این بسته‌ها ارسال می‌شود و این افراد می‌توانند از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای که قبلاً اسامی‌شان به آن‌ها اعلام شده، برای دریافت بسته حمایت غذایی خود اقدام کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ارزش این بسته‌های غذایی از 35 هزار تومان تا 120 هزار تومان متفاوت است و به تعداد افراد خانواده بستگی دارد، به این صورت که ارزش هر بسته‌ غذایی برای خانوار تک نفره در هر مرحله از توزیع بسته حمایت غذایی، 300 هزار ریال، خانوار دو نفره 600 هزار ریال و خانوارهای بیش از دو نفر، به ازای هر نفر اضافی 100 هزار ریال و در هر خانوار حداکثر یک میلیون و 200 هزار ریال تعیین شده است.

ربیعی تصریح کرد: افراد نیازمند دریافت این بسته‌ها، طبق شناسایی انجام شده حدود 11 میلیون نفر هستند که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند.

وی افزود: طرح توزیع بسته‌های حمایت غذایی از تیر ماه سال 93 آغاز شده و اکنون برای توزیع مرحله جدید این بسته‌ها منتظر دریافت بودجه از دولت هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کالاها و اقلام پیش‌بینی شده در این سبدها متناسب با نیاز افرادی است که دچار سوءتغذیه هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
سی هزارتومان هزینه یک کیلو گوشت هم نمیشه واقعا تاسف باره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان