بازدید 10922

پایان تحقیر ملت ایران

دکتر محسن رضایی
کد خبر: ۶۶۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 09 February 2017
ملت ایران در سال 57 در برابر رژیمی تا‌ دندان مسلح قیام کردند.آن روزها ارتش، ساواک و ژاندارمری همه چیز را زیر نظر داشتند؛ شاگردان امام همه در زندان بوده یا تبعید شده بودند، ایران به‌واسطه سلاح‌هایی که با پول نفت ملت ایران می‌خرید، صاحب اقتدار بود، اما متاسفانه این اقتدار در خدمت ملت ایران نبود.

50 هزار مستشار آمریکایی در ایران حقوق می‌گرفتند و حتی امروز بسیاری از آمریکایی‌ها زادگاهشان ایران است. مردم ایران از این اقتدار بهره‌ای نمی‌بردند.

نقش ژاندارمری ایران در منطقه نیز در خدمت آمریکا و انگلیس بود و سودش را همان‌ها می‌بردند. این اواخر حتی شوروی و چین هم به حمایت از شاه برخاسته بودند. غربی‌ها بشدت ملت ایران را تحقیر می‌کردند.

در چنان شرایطی رژیم شاه توسط مردم ایران از پای در آمد و رویداد بزرگی شکل گرفت. رمز و راز این پیروزی مهم است.

در همه ادوار هر گاه فطرت ملت ایران بیدار شده، معجزه‌ای شکل گرفته است. امام بیداری ملت را با ارزش‌های انقلاب و کار برای خدا ادغام کرد.

امام دست مردم را به اسلام رساند و دست اسلام را به مردم و این دو دست با صداقت و برادری و ایثار به هم رسیدند. امروز هم رهبر معظم انقلاب از اصول و ارزش‌ها سخن می‌گویند تا ارتباط اسلام و مردم قطع نشود. اگر ارزش‌ها از بین برود، توان مقاومت را از دست خواهیم داد. ما در دفاع و امنیت با ارزش‌های راستین انقلاب پیش رفته‌ایم.

ایران امروز با ایران دهه 60 فرق کرده است. آن روزها، خبر انفجار و ترور، آرامش را از مردم سلب کرده بود و امروز الحمدلله با ایثار فرزندان این ملت، امنیت بر قرار است. مردم ما در دفاع مقدس جانانه از سرزمین‌های خود دفاع کردند و امروز هم فرزندان ایران اسلامی تا سواحل مدیترانه جلو رفته‌اند و کمک مستشاری می‌کنند.

22 بهمن روز قدردانی از این دستاوردها و استحکام بخشی دوباره به پیوند ملت با راه انقلاب اسلامی‌است.

22 بهمن روز اقتدار و انسجام ایران اسلامی است. دریای مردم به راه می‌پیوندد تا انقلاب اسلامی را که آرمان و دستاورد جنبشی 200 ساله است،‌پاس دارد و بزرگ شمارد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار