بازدید 2443

موج تحریم محصولات برند ترامپ در آمریکا شدت گرفت

به تازگی کمپینی در آمریکا تشکیل شده است که از مردم و فروشگاه‌های این کشور می‌خواهد که از خرید و فروش محصولات برند ایوانکاترامپ خودداری کنند.
کد خبر: ۶۶۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 08 February 2017
به تازگی کمپینی در آمریکا تشکیل شده است که از مردم و فروشگاه‌های این کشور می‌خواهد که از خرید و فروش محصولات برند ایوانکاترامپ خودداری کنند.

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، اخیراً در آمریکا کمپینی تشکیل شده است که از مردم و فروشگاه‌های زنجیره‌ای این کشور می‌خواهد تا از خرید و فروش محصولات ایوانکاترامپ خودداری کنند.

در این کمپین از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خواسته شده از عرضه محصولات سمی برند ایرانکاترامپ در فروشگاه‌های خود و همچنین فروشگاه‌های آنلاین خودداری کنند.

هفته گذشته شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای نورداستروم آمریکا اعلام کرد که فروش محصولات ایوانکاترامپ در فروشگاه‌های خود را به دلیل کاهش تقاضا متوقف کرده‌اند.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای محصولات لوکس نیمن مارکوس نیز تمام جواهرات با برند ایوانکاترامپ را از وب سایت خود حذف کرده است.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای ماکی نیز در صفحه اجتماعی خود شاهد هجوم کاربران و مشتریان و درخواست آنها برای اتخاذ سیاست مشابه بوده است. به نظر می‌رسد این فروشگاه همچنین در داخل خود نیز با فشار برای حذف محصولات برند ایوانکاترامپ مواجه است.

از برخی از کارمندان این شرکت نسبت به فروش محصولات برند دختر ترامپ در این فروشگاه حس خوبی ندارند.

یک منبع آگاه از داخل شرکت ماکی گفت: امیدواریم فروش برند ایوانکا در فروشگاه‌ها متوقف شود. این فروشگاه‌ها نمی‌توانند ضرر بیشتری را از آنچه تاکنون تجربه کردند،‌ بپذیرند. هم‌اکنون محصولات برند ایوانکا در وب‌ سایت فروشگاه ماکی با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

به قدری در وب سایت ماکی برای محصولات ایوانکا تخفیف ارائه شده است که یک جفت کفش 150 دلاری با قیمت 37 دلار عرضه شده است.

کمپین مبارزه با فروش محصولات خانوادگی ترامپ در فروشگاه‌های آمریکا در ماه اکتبر سال 2016 و به وسیله شخصی به نام شانون کلتر و با انتشار هشتکی به نام کیف پولت را نگه دار در سطح شبکه‌های اجتماعی آغاز شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر