بازدید 2011
۱
عضو شوراي مرکزي حزب مردم سالاري:

ورزشکاران و هنرمندان به شورای شهر نروند

قنبری گفت:مردم هم بايد بدانند مسائل شهري، مسائلي پيچيده هستند و اين مسائل را در گزينش ها در نظر بگيرند. نمي شود گفت ورزشکاران و هنرمندان کانديد نشوند؛ اما مردم بايد در انتخاب هايشان ملاک هاي خاص خود را داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 08 February 2017
به گزارش آریا،داريوش قنبري، عضو شوراي مرکزي حزب مردم سالاري در خصوص حضور ورزشکاران در شوراي شهر تهران، گفت: اين ايراد به مجلس هم وارد است که گاهي افرادي که از قانون اطلاعي ندارند وارد مجلس مي شوند و قانون گذاري مي کنند. در هر حال اگر افراد ورزشکار به بحث شوراي شهر ورود پيدا نکنند، بهتر است. مردم هم بايد بدانند مسائل شهري، مسائلي پيچيده هستند و اين مسائل را در گزينش ها در نظر بگيرند. نمي شود گفت ورزشکاران و هنرمندان کانديد نشوند؛ اما مردم بايد در انتخاب هايشان ملاک هاي  خاص خود را داشته باشند. مهمتر از همه احزاب بايد در بستن ليست هاي خود تخصص هاي مورد نياز شهر را در نظر بگيرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برادر عزیز؛ اگر ورزشکار به شورای شهر و مجالس قانونگذاری نرود چه کسی زیر یک خم مشکلات را بالا بیاورد و خاکش کند.؟ از همه مهمتر شاخ بز را کی جدا کند؟. ضمن اینکه در نبود هنرمندان کی سر ملت را با هنرنمایی و فیلم بازی کردن گرم و از فکر مشکلات دور کند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار