بازدید 1913
سجادی مطرح کرد:

جبهه پیروان بزودی۲۱ نامزد شورای شهر را معرفی می‌کنند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: در روزهای آتی، اسامی ۲۱ نامزد شورای شهر جبهه پیروان را به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی می کنیم.
کد خبر: ۶۶۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 08 February 2017
به گزارش مهر، سیدکمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری ، با اشاره به برنامه این جبهه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: در آخرین جلسه ستاد انتخابات شورای شهر و شورای مرکزی جبهه پیروان، برای انتخابات شورای شهر به حدود ۲۱ نامزد رسیدیم.

وی افزود: قرار است که نمایندگان جبهه پیروان در روزهای آتی، اسامی این ۲۱ نفر را به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معرفی کنند.

سجادی در ادامه درباره برنامه جبهه پیروان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تعداد کاندیداهای ریاست جمهوری زیاد است که باید تعدیل شوند لذا جبهه مردمی نیروهای انقلاب با همکاری سایر اصولگرایان، این اسامی را تقلیل و به حدود ۵ نفر خواهد رساند. البته ایده آل است که از میان این افراد نهایتا روی یک نفر توافق صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه جبهه پیروان با همکاری جبهه مردمی از میان افرادی که مطرح هستند یا بعدا مطرح می شوند بررسی های خود را انجام می دهد عنوان کرد: در نهایت از کاندیدایی که جبهه مردمی اعلام می کند و به اجماع سایر اصولگرایان می رسد، حمایت خواهیم کرد.

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به رایزنی های این جبهه با افراد در مظان نامزدی ریاست جمهوری اظهار داشت: طبیعتا رایزنی هایی را داشته ایم اما فعلا هیچ نامی را مطرح یا رد نمی کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار