بازدید 1941
علیرضابیگی مطرح کرد:

لزوم تغییر ساختار مجمع تشخیص مصلحت نظام

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تغییر ساختار مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: این تغییر با نظر مجمع و به تایید مقام معظم رهبری خواهد رسید.
کد خبر: ۶۶۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 08 February 2017
 به گزارش خانه ملت، احمد علیرضابیگی در خصوص احتمال تغییر ساختار مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: از آنجایی که ترکیب مجمع تشخیص مصلحت نظام به زمان اولیه تشکیل این مجمع بر می گردد لازم است با توجه به شرایط کنونی کشور و نیازهایی که در حال حاضر احساس می شود ، تغییراتی در آن ایجاد شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو آذرشهر در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: ساختار مجمع تشخیص مصلحت باید به نحوی تغییر کند که پاسخگوی شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی بااشاره به انتصاب اخیر در این مجمع گفت: با توجه به انتصاب آیت الله موحدی کرمانی و ماموریتی که به ایشان برای اداره جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام داده شد ضرورت تغییر ساختار مجمع بیش از گذشته احساس شد. از آنجایی که باید مجمع در خصوص برنامه ششم توسعه کل کشور تصمیم گیری می کرد آیت الله موحدی کرمان به سرعت انتخاب شد تا پیشرفت کشور با موانعی مواجه نشود.

این نماینده تاکید کرد: با توجه به آهنگ انتخاب آیت الله موحدی کرمانی و ضرب العجل برای این کار، نیاز به تغییر ساختار مجمع بیش از گذشته احساس شد و اقدام دراین باره دور از تصور نیست.

علیرضابیگی با تاکید بر اینکه تغییر ساختار مجمع تشخیص مصلحت نظام باید به تایید مقام معظم رهبری برسد، گفت: برای این کار نیازی به مصوبه مجلس شورای اسلامی نیست، این مجمع مانند مجلس خبرگان می تواند درباره ساختار خود در راستای انجام هرچه بهتر وظایف و تکالیفش برای ساختار خود تصمیم گیری کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که تمام مصوبات مجمع به تایید مقام معظم رهبری می رسد تغییر ساختار مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز باید به تایید ایشان باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر