بازدید 2723

لایحه بودجه از هفته آینده در دو نوبت بررسی می شود

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور از یکشنبه آینده در مجلس آغاز می شود و نمایندگان در دو نوبت این لایحه را بررسی می کنند.
کد خبر: ۶۶۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 08 February 2017
اکبر رنجبرزاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: بررسی لایحه بودجه سال 96 کل کشور 12 بهمن ماه در کمیسیون تلفیق مجلس پایان یافت و این لایحه به هیات رییسه مجلس ارجاع شد.
 
وی افزود: به دلیل این که نمایندگان این هفته برای سرکشی به حوزه های انتخابیه خود رفته اند و مجلس تعطیل است، مقرر شد رسیدگی به این لایحه از هفته آینده در مجلس آغاز شود.
 
عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: بررسی این لایحه تا سه هفته در مجلس طول می کشد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری لایحه بودجه سال 96 کل کشور را یکشنبه 14 آذر ماه تقدیم مجلس کرد، این لایحه ابتدا در کمیسیون های تخصصی و پس از آن در کمیسیون تلفیق مجلس بررسی شد.
 
رسیدگی به این لایحه 12بهمن ماه در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس پایان یافت.

بررسی مواد اعاده شده لایحه برنامه ششم توسعه از هفته آینده در مجلس
 
رنجبرزاده خاطرنشان کرد: مجلسی ها از یکشنبه هفته آینده همراه با لایحه بودجه سال 96 کل کشور، مواد ارجاعی شورای نگهبان در مصوبه لایحه برنامه ششم توسعه را بررسی می کنند.
وی افزود: سخنگوی شورای نگهبان شب گذشته اعلام کرد که بررسی مصوبات مجلس در لایحه برنامه ششم توسعه در این شورا پایان یافته و دیگر مواد دارای ایراد امروز به مجلس اعاده می شود.
 
عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: این مواد پس از بررسی مجدد در کمیسیون تلفیق مجلس از روز یکشنبه در دستور کار خانه ملت قرار می گیرد.
 
به گزارش ایرنا، بررسی لایحه برنامه ششم توسعه از یکشنبه - 28 آذرماه- در مجلس شورای اسلامی آغاز شد و نمایندگان کلیات این لایحه را با 154 رای موافق تصویب کردند.
 
مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه ششم توسعه را در 21 روز و 49جلسه کاری در دو و سه نوبت بررسی کرد.
 
رسیدگی به این لایحه روز یکشنبه -26 دی ماه - در مجلس به پایان رسید.
 
لایحه برنامه ششم توسعه که توسط دولت به مجلس ارائه شده بود 31 ماده داشت که تعداد مواد آن در کمیسیون تلفیق مجلس به 144 ماده افزایش یافت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان