بازدید 2321

هیچکس نمی‌توانست رفتار هاشمی در انتخابات را پیش‌بینی کند

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نباید شخصیت آیت‌الله هاشمی تحت‌الشعاع انتخابات قرار گیرد، گفت: هیچکس نمی‌توانست رفتار هاشمی در انتخابات را پیش‌بینی کند.
کد خبر: ۶۶۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 08 February 2017
حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت و خدمات بی‌بدیل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مردم و انقلاب، اعلام کرد: آیت‌الله هاشمی چهره‌ای خدوم در نظام بودند که نمی‌توان به‌راحتی درباره این‌که ایشان نزدیک به کدام حزب و جریان سیاسی بودند، اظهارنظر کرد.

آیت‌الله هاشمی باوجود فراز و نشیب‌های فراوان همواره در مسیر انقلاب حرکت کرد

او گفت: آیت‌الله هاشمی در طول انقلاب فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشت اما آن‌چنان که همواره تاکید داشتند، عاشق رهبری بوده و سعی می‌کرد در مسیر انقلاب حرکت کند و در ضمن اقداماتی که برای حفظ نظام و انقلاب مناسب می‌دانستند، انجام می‌دادند. آن‌چنان که رهبری نیز فرمودند ممکن است اجتهادهای گوناگون و متفاوتی وجود داشته باشد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باید مورد تجلیل قرار گیرد

نماینده اصولگرای همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با این حال باید تلاش کنیم همه مردم و گروه‌ها، نگاه مثبت خود را به این شخصیت انقلابی نشان دهند؛ انصافاً حق چنین شخصیتی که نزدیک به ۶۰ سال به انقلاب خدمت کرده، این است که مورد تجلیل قرار گیرد و خدماتش در تاریخ ثبت شود.

هیچکس نمی‌توانست رفتار هاشمی در انتخابات را پیش‌بینی کند

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس، اگر بخواهیم به‌دنبال این مسئله برویم که آیت‌الله درصورتی که همچنان در قید حیات بودند، چه رفتاری در انتخابات بهار سال آینده از خود نشان داده و از کدام جریان حمایت می‌کردند، درست نیست؛ چرا که هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند که آیت‌الله هاشمی در انتخابات چه گام‌هایی برمی‌داشتند.

نباید شخصیت هاشمی تحت‌الشعاع انتخابات قرار گیرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شخصیت آیت‌الله هاشمی نباید تحت‌الشعاع انتخابات قرار گیرد و موضع‌گیری‌هایی له یا علیه ایشان مطرح شود؛ چرا که این اتفاق ظلم به هاشمی است.

حاجی بابایی در پایان تصریح کرد: انتخابات مسیر خود را پیش می‌رود و هر تصمیمی که ازسوی مردم اتخاذ شود، حق و حقیقت است و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی نیز باید با رعایت اخلاق کار خودشان را انجام دهند و از جایگاه ویژه آیت‌الله  هاشمی رفسنجانی نیز در ادامه تقدیر و تجلیلی شایسته انجام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل