بازدید 2881

بيانيه ستاد اجرايي به مناسبت 22 بهمن

کد خبر: ۶۶۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 08 February 2017
ستاد اجرايي فرمان حضرت امام ( ره)  به مناسبت سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن بیانیه ای را به شرح ذیل منتشر کرد.

سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی یادآور رهایی از يوغ رژیم طاغوت است. رژیمی که متکی به نظام سیاسی استکبار به ویژه آمریکا بود. پیام اصلی انقلاب این است که باید همواره در کنار محاسبات ضروریِ عقلانی و مادی، محاسباتی فراتر از مسایل مادی مدنظر قرار گیرد كه با ارزشترين آن پیروی از رهبری فرزانه و پشتیباني از ولایت فقیه بزرگ ترین درس مکتب انقلاب است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما در مسایل مختلف از جمله دفاع مقدس همواره شاهد امدادهاي الهي بوده ایم. انقلابی که حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار آن بود، به مردم روحی تازه بخشید و سرزمین اسلامی را از دست استعمارگران و مستکبرین در امان نگه داشت. اين پيروزي حاصل اتحاد و وحدت باشكوه مردم غیور ایران است.
 
2500 ساله فروریخت و مردم با اقتدا به نهضت کربلا که در آن خون بر شمشیر پیروز شد. این روز یادآور ایثار، رشادت و شهادت طلبی امتی است که با پیروی از سلاله حسین (ع) بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد.
 
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به هموطنان عزیز، از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت شرکت پرشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت به عمل می آورد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت آفرین داشته و مشت محکمی  بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص امریکا بکوبند.
 
پروردگارا فرموده يی که سرنوشت هر قومی را به خودشان نهادیم و به ملت ایران لطف کردی تا با رهبری مردی از تبار خوبان، انقلابشان به ثمر رسد و اینک زیر چتر ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالي) كه تکیه گاهی جز نیروی الهی و مردم با شعور ندارد. ایشان را مستدام و پیروز فرما، و شر دشمنانش را به خودشان باز گردان.
                                            

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار