بازدید 2120

مجلس ریشه‌ای مشکلات رسانه را بررسی می‌کند

رییس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس رفع خلاءهای قانونی و چگونگی حمایت قانونی از فعالان رسانه‌ای را هدف اصلی تشکیل این فراکسیون عنوان و تاکید کرد که این فراکسیون مشکلات رسانه را به شکل ریشه‌ای بررسی می‌کند.
کد خبر: ۶۶۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 07 February 2017
زهرا سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تشکیل فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، در خصوص اهداف این فراکسیون، گفت: این فراکسیون با هدف افزایش کارآمدی و کم کردن فاصله حرفه‌ای رسانه‌های ایران با جهان، حمایت قانونی از فعالان رسانه‌ای و روابط ‌عمومی‌ها و رسیدگی به مطالبات جامعه روابط عمومی و ارتباطات تشکیل شده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس را رسیدگی به مشکلات خبرنگاران و درخواست‌های آنها خواهد بود، افزود: فراکسیون همچنین جلساتی با فعالان و نهادهای مدنی و فعال این حوزه برگزار خواهد کرد، تا از کمبودهای قانونی و نیازهای آنها اطلاع پیدا کرده و با ارائه "طرح" به مجلس، مشکلاتشان را برطرف کند؛ در واقع به منظور تقویت روابط‌ عمومی‌ها در سطح کشور خلاءهای قانونی بررسی می‌شوند.

وی افزایش کارآمدی و کم کردن فاصله حرفه‌ای رسانه‌های ایران با جهان و چگونگی حمایت قانونی از فعالان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را از دیگر اهداف تشکیل این فراکسیون عنوان کرد.

سعیدی بیان کرد: در دنیای امروز رسانه‌ها نقش اصلی در دستیابی کشورها به اهداف کشورشان به ویژه فرهنگ‌سازی و تاثیرگذاری بر جوامع دیگر در فضاهای بین‌المللی دارند لذا باید این فضا را شناخت و در ادامه با برنامه‌ریزی و نگاه علمی در جهت رسیدن به اهداف از آن استفاده مفید کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی باید سواد رسانه‌ای را به هوش و شعور رسانه‌ای تبدیل کرد، گفت: فراکسیون قصد فعالیت در حوزه سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری نه به صورت سطحی بلکه ریشه‌ای روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها دارد و امید است این فراکسیون به ‌عنوان یک فراکسیون میان فراکسیونی در مجلس فعال شود، در واقع ارتباطی میان فراکسیون‌های مجلس ایجاد کند.

رییس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس از انتخاب اعضاء هیات رییسه فراکسیون متبوع خود نیز خبر داد و تصریح کرد: همچنین محمدرضا پارسیان از فعالان حوزه روابط عمومی و رسانه به عنوان مشاور عالی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس انتخاب شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار