بازدید 2110

امنیت شغلی اصحاب رسانه در بودجه پیش بینی شده است

کد خبر: ۶۶۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 07 February 2017
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از پیش‌بینی امنیت شغلی هنرمندان و اصحاب رسانه در لایحه بودجه تقدیمی دولت یازدهم به مجلس خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، غلامرضا کاتب در جشن نور انقلاب که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار کرد: دولت را مکلف کردیم لایحه ای را در قالب امنیت شغلی اصحاب رسانه و هنرمندان به مجلس تقدیم کند تا به تبع آن بسیاری از هنرمندان و فعالان این حوزه و همچنین اصحاب رسانه که تلاش های بسیاری برای جامعه انجام می دهند از ثبات شغلی و بیمه ای برخوردار باشند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان ادامه داد: در اوایل انقلاب اسلامی ایران و در سال 57 تنها چهار میلیون نفر تحت‌پوشش بیمه‌های تامین اجتماعی بودند اما امسال افراد تحت پوشش بیمه‌های تامین اجتماعی در ایران به بیش از 48 میلیون نفر رسیدند.

وی تصریح کرد: در سال 57 امید به زندگی در کشور 55 سال بوده است و امسال این رقم به بیش از 70 سال رسیده است که به آمار متوسط جهانی نزدیک است.

کاتب گفت: در برنامه ششم توسعه در بخش فرهنگ و هنر و نظام آموزشی مصوبات بسیار خوبی را داشتیم که اجرای بخشی از این احکام می‌تواند بهترین دستاوردها را نصیب نظام کند.

وی با تبریک دهه مبارک فجر به عوامل موثر در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: گذشته از حضور و حمایت مردم، تفکر امام سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد .

نماینده مردم گرمسار و آرادان بر زنده نگه داشتن تفکر امام راحل تاکید کرد و افزود: جهانیان باید بدانند که تفکر امام تفکری است که سبب نجات جامعه بشریت خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی