بازدید 4512

رییس کاخ جشنواره از خبرنگاران عذرخواهی کرد

کد خبر: ۶۶۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 07 February 2017
رییس کاخ سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر- برج میلاد- خطاب به خبرنگاران حاضر گفت: اگر به کسی از شما بی احترامی شده معذرت خواهی می کنم.
 
به گزارش ایرنا، بهروز غریب پور شب گذشته قبل از برگزاری نشست خبری فیلم اسرافیل در پاسخ به درخواست تعدادی از خبرنگاران که اظهار داشتند مورد بی احترامی واقع شده اند عذرخواهی و اعلام کرد که برای پاسخگویی تا پایان مراسم آمادگی دارد.

وی گفت: اعتراض خبرنگاران درست است و به عنوان یک هنرمند از جامعه رسانه و کسانی که در انتقال پیام ما به جامعه موثر بوده اند تشکر دارم.

بر اساس این گزارش مجری نشست های خبری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد با عذرخواهی از عوامل و سازندگان فیلم ' اسرافیل' گفت: یکی از خبرنگاران به نمایندگی از اصحاب رسانه در برج میلاد تقاضایی را مطرح کرده است که می شنویم.

خبرنگار یکی از خبرگزاری ها گفت: در 9 روز گذشته خبرنگاران در برج میلاد با فشار کاری در کنار هنرمندان قرار گرفته و تمام تلاش خود را داشتند تا صحبت های هنرمندان در زمان مناسب منعکس شود ولی برخی از این هنرمندان وقتی پشت آن میز قرار می گیرند فراموش می کنند که به پرسش خبرنگاران پاسخی صحیح و بجا داشته باشند، اگرنه بهتر است در نشست های خبری حضور پیدا نکنند.

این خبرنگار افزود: بسیاری از اصحاب رسانه تا پاسی از شب گاهی تا ساعت 3 بامداد تلاش می کنند تا اخبار فیلم های سینمایی دیده شود، ولی گاهی کارگردان یا بازیگر به خود اجازه می دهد تا هر حرفی یا توهینی را به جامعه خبری روا دارد.

وی افزود: یکی از خانم های بازیگر اصرار برای تکرار بی احترامی سال گذشته خود داشت که چهار خبرنگار در آن حضور داشتند و این خبرنگاران افرادی شناخته شده برای همگان بوده و هیچگاه اجازه بی احترامی به هنرمندان و بازیگران را به خود نمی دهند.

وی از رییس عوامل سالن انتظار با نام یاد کرد و گفت: کارت شناسایی که بر گردن داریم به این معنی است که ما خبرنگاریم و اجازه حضور در نشست ها و برنامه های جشنواره را داریم و کسی حق ندارد بپرسد که چرا اینجا هستید.

مجری نشست پس از صحبت های این خبرنگار گفت: احترام میان رسانه ها و اهالی سینما باید متقابل باشد و معتقدم خبرنگاران نباید در برنامه های تشریفاتی رفتار یک نفر را به کل جشنواره تعمیم دهند.

پژمان بازغی بازیگر فیلم اسرافیل در انتقاد از طولانی شدن طرح انتقاد خبرنگاران گفت: ما آمده ایم اینجا تا نظرات را در باره فیلم بشنویم .

این بازیگر افزود: من خبرنگاران را خیلی دوست دارم و علاقه مندم اشکالات بازی ام را از زبان اصحاب رسانه بشنوم البته روز گذشته نیز ماموران برج میلاد به دلیل اینکه کارت نداشتم ، اجازه ورود به برج را به من ندادند.

سی پنجمین جشنواره فیلم فجر که روز 9 بهمن ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در برج میلاد تهران کار خود را آغاز کرد ، روز 21 بهمن ماه به کار خود پایان خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان