بازدید 8703
۳

چاقو‌کشی و تجاوز 2 خواننده در 2 ماجرا

کد خبر: ۶۶۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 07 February 2017
م- خ، خواننده مشهور پاپ كه متهم است پس از فريب دختر جوان به وي تعرض كرده به شلاق، دوسال تبعيد، پنج‌سال محروميت از خوانندگي و فعاليت‌هاي فرهنگي ديگر محکوم شد. در جریان پرونده‌ای جداگانه، خواننده زيرزميني‌ وقتي با بوق خودروي پرايد در غرب تهران روبه‌رو شد، دست به چاقو برد و يكي از سرنشينان خودرو را به شدت زخمي كرد.

 به گزارش جوان، تابستان امسال، دختر 22 ساله‌اي به نام نگار خودش را به پليس تهران رساند و از خواننده معروف پاپ به اتهام تعرض شكايت كرد. او توضيح داد: وقتي براي اولين بار آهنگ‌هاي اين خواننده را شنيدم به آن علاقه‌مند و از طرفدارانش شدم. خيلي زود همه آلبوم‌هايش را تهيه كردم تا اينكه يك‌روز به صورت اتفاقي او را سوار خودروي بنز در ميدان هروي ديدم. جلو رفتم و كمي با او صحبت كردم و گفتم كه از طرفدارانش هستم. تعارف كرد كه داخل ماشينش بنشينم كه قبول كردم. پس از كمي حرف زدن من را به خانه‌اش دعوت كرد و آنجا بود كه... .

با طرح شكايت، مأموران پليس به دستور قاضي خواننده جوان را در خانه پدري‌اش بازداشت كردند. او در بازجويي‌ها ادعاي شاكي را انكار كرد و گفت: او مي‌خواست با من ارتباط برقرار كند، اما قبول نكردم به همين خاطر براي انتقام مي‌خواسته آبرويم را ببرد.  در شاخه ديگري از بررسي‌هاي گزارش پزشكي قانوني ادعاي دختر جوان را اثبات كرد. با كامل شدن بررسي‌ها بازپرس خواننده معروف را مجرم شناخت و پرونده با كامل شدن تحقيقات براي رسيدگي به شعبه‌پنجم دادگاه كيفري‌يك استان تهران فرستاده شد.
 
در جلسه رسيدگي كه به رياست قاضي بابايي و با حضور قاضي توليت به صورت غيرعلني برگزار شد،شاكي به جايگاه دعوت شد و در شرح ماجرا گفت: بعد از آنكه سوار خودروي «م- خ» شدم، گفت: نصاب پرده در خانه‌شان مشغول كار است. او مرا دعوت كرد تا به آنجا بروم تا بيشتر درباره آلبوم‌هايش با هم صحبت كنيم. فكر مي‌كردم چون فرد مشهوري است، مي‌شود به او اطمينان كرد به همين دليل با او به خانه مادرش رفتم. وقتي وارد خانه ويلايي شديم، متوجه شدم كسي داخل خانه نيست. ترسيده بودم، اما خودم را قانع مي‌كردم كه بايد اعتماد كنم. بعد از كمي گفت و گو متوجه شدم نيت شومي دارد. خواهش كردم از خانه خارج شوم، اما او قبول نكرد و... .

بعد از توضيحات شاكي، متهم «م- خ» در جايگاه حاضر شد و در دفاع از خودش گفت: به خاطر شغلم ساعت‌ها در استوديوی صدا با دختران زيادي رابطه دارم، بنابراين دليلي نداشت بخواهم با اين دختر رابطه برقرار كنم. او خودش علاقه‌مند بود تا با هم رابطه داشته باشيم و به ميل خودش به خانه آمد، اما وقتي فهميد با دختران زيادي ارتباط دارم و به او علاقه‌اي ندارم شكايت كرده است تا آبرويم را ببرد.
 
در پايان جلسه بعد از آخرين دفاع متهم، هيئت قضايي بعد از شور و به استناد مدارك پزشكي قانوني، متهم را به 99 ضربه شلاق، دو سال تبعيد و پنج سال محروميت از فعاليت‌هاي فرهنگي و خوانندگي محكوم كرد.
 
چاقوكشي خواننده زيرزميني به خاطر بوق زدن
 
در جریان پرونده‌ای جداگانه، خواننده زيرزميني و رپر تهران وقتي با بوق خودروي پرايد در غرب تهران روبه‌رو شد، دست به چاقو برد و يكي از سرنشينان خودرو را به شدت زخمي كرد.
‌چندي قبل مأموران كلانتري 138 جنت‌آباد از درگيري چند پسر جوان در يكي از خيابان‌هاي اطراف با خبر و راهي محل شدند. 
 
وقتي مأموران به محل حادثه رسيدند، دريافتند لحظاتي قبل درگيري بين دو گروه سه نفره رخ داده است كه در جريان آن پسر 25 ساله‌اي به شدت با ضربه چاقو زخمي و به بيمارستان منتقل شده است. از سوي ديگر بررسي‌ها نشان داد درگيري فقط به خاطر بوق خودرو يكي از طرفين بوده است.
 
سپس مأموران براي ادامه تحقيقات راهي بيمارستان شدند. پسر زخمي كه از ناحيه ران پا به شدت زخمي شده بود، گفت: ساعتي قبل دو نفر از دوستانم با خودروي پرايد به دنبال من آمدند تا براي تفريح به كافي‌شاپي برويم. در ميانه راه با سه پسر جوان روبه‌رو شديم كه در حاشيه خيابان در حال حركت بودند.

دوستم كه راننده بود، بوق زد تا آنها كنار بروند كه يكي از آنها شروع به فحاشي كرد. پس از اين دوستم خودرو را متوقف كرد و همه پياده و با هم درگير شديم كه ناگهان احساس كردم پاهايم سست شدند. ابتدا فكر كردم يكي از آنها با گاز اشك‌آور به من حمله كرده است، اما لحظاتي بعد متوجه خون شدم كه فهميدم با چاقو زخمي شده‌ام. در حالي كه من به خودرو پرايد تكيه داده بودم، سه‌پسر جوان از ما دور شدند و گفتند براي درگيري روز بعد به پاركي در همان حوالي برويم.
 
وي در پايان گفت: چاقو به نزديك سفيد رانم اصابت كرد و اگر كمي آن طرف‌تر مي‌خورد، الان فوت كرده بودم.
 
  پس از طرح اين شكايت پرونده براي رسيدگي به دستور قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس شعبه پانزدهم دادسراي ناحيه 5 تهران در اختيار مأموران پليس قرار گرفت. مأموران در قرار صوري موفق شدند دو نفر از اعضاي درگيري را دستگير كنند، اما بررسي‌ها نشان داد ضارب 25 ساله خواننده زيرزميني و رپر است. پس از اين مأموران با خواننده زيرزميني به بهانه خوانندگي در مراسمي قرار صوري گذاشتند. خواننده زيرزميني وقتي در محل قرار با مأموران پليس مواجه شد، سعي كرد با خودرواش از دست مأموران فرار كند، اما خيلي زود دستگير شد. وي در بازجويي‌ها گفت: من خواننده هستم و اهل دعوا نيستم، اما آن روز وقتي راننده پرايد بوق زد خيلي عصباني شدم و دست به چاقو بردم.
 
تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
این خواننده دست کم باید ده سال زندان برود
من اهل دعوا نیستم ولی آن زمان همین طور یه هویی چاقو تو جیبم بود و ...
چرا وقتی حکم صادر شده اسمش را نمی برید اینکار هم به اعتماد مردم به عموم خوانندگان لطمه می زند و از طرفی مجرم هم جری تر می شود که اسمش فاش نمی شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل