بازدید 15001

سرانه سلامت ایران پایین تر از 120 کشور جهان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عده ای با نگاه ضد رفاه و آرامش، دوست ندارند طرح تحول سلامت به سرانجام برسد و انگار اطلاع ندارند که سرانه سلامت ایران از 120 کشور جهان پایین تر است.
کد خبر: ۶۶۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 07 February 2017
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عده ای با نگاه ضد رفاه و آرامش، دوست ندارند طرح تحول سلامت به سرانجام برسد و انگار اطلاع ندارند که سرانه سلامت ایران از 120 کشور جهان پایین تر است.

به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی امروز دوشنبه در مراسم بهره برداری متمرکز از 47 طرح عمرانی - درمانی استان گلستان به مناسبت دهه فجر افزود: از نگاه این افراد توسعه فقط ساختن صنایع و پالایشگاه است در حالیکه اگر مردم کشور مریض باشند نمی توان رسیدن به توسعه را انتظار داشت.

وزیر بهداشت با عذرخواهی از نیروهای بخش درمان کشور به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای طرح تحول سلامت گفت: با وجود رضایتمندی حداکثری مردم از این طرح، عده ای با نگاه ضد رفاه و آرامش از به ثمر نرسیدن طرح تحول سلامت خوشحال هستند و برای شکست آن تلاش می کنند هرچند دولت بی توجه به انتقادات و با هدف افزایش ضریب سلامت کار را با قدرت ادامه خواهد داد.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: طرح تحول سلامت به عنوان یکی از ماندگارترین طرح های دولت تدبیر و امید مورد قبول و رضایت حداکثری مردم است که با رفع برخی نواقص و معایب، باید برای تکمیل و توسعه هر چه بیشتر آن تلاش کنیم.
وی گفت: سرانه و شاخص سلامت مردم ایران از 120 کشور جهان کمتر و پایین تر است و دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به دنبال افزایش اعتبارات و زمینه سازی برای رسیدن به سطح بالاتر سلامت است.

وی افزود: توسعه خدمات سلامت و بهداشت یکی از کارهای ماندگار نظام جمهوری اسلامی است که در دولت تدبیر و امید شاهد رونق هر چه بیشتر و توسعه فراگیرتر آن هستیم.
وزیر بهداشت همچنین از افزایش آمار حاشیه نشینی در کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: با افزایش آمار مهاجرت به شهرها اکنون بیش از 11 میلیون نفر حاشیه نشین هستند که بی توجهی به این افراد امکان بروز آسیب های اجتماعی و بهداشتی را افزایش می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل