بازدید 7827
۴
بازتاب

عذرخواهی اخراجی پرسپولیس ازفحش به داور

در صحنه اخراج باید صادقانه بگویم که حرف زشتى زدم. البته این حرف آنچنان زشت نبود اما صادقانه از آقاى سخندان عذر مى خواهم و در آن شرایط کنترل مناسبى روى اعصاب خودم نداشتم و شرمنده هستم.
کد خبر: ۶۶۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 06 February 2017
هافبک دفاعى اخراجى پرسپولیس در بازى برابر تراکتور از هواداران و کمک داور این بازى به دلیل رفتار خود عذرخواهى کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، کمال کامیابى نیا هافبک دفاعى ملى پوش که نقش انکارناپذیرى در نتایج این فصل پرسپولیس داشته، در دیدار برابر تراکتورسازى نیز توانسته بود روز درخشانى را پشت سر بگذارد. با این حال او تنها ٥ دقیقه با جشن بزرگ فاصله داشت که یک لحظه غفلت باعث شد تا جنجال بزرگ این بازى از سوى او و فرزاد حاتمى رقم بخورد. 

در دقیقه ٨٥ این دیدار و در حالى که خطاى مهاجم تراکتور روى سیدجلال حسینى با سوت داور همراه شده بود، کامیابى نیا به صورت غیر ارادى روى پاى حاتمى رفت تا حوادث بعد از آن منجر به اخراجش شود. او البته با این اخراج دو دیدار آتى تیمش را از دست داد تا در گفتگو با خبرنگار ما بابت این اتفاق از هواداران و البته کمک داور این بازى عذرخواهى کند.
  
 جاى خالى من پُر مى شود
همه مى گویند پرسپولیس هافبک دفاعى ندارد ، با این حال ما چند بازیکن خوب داریم که به خوبى مى توانند در این پست بازى کنند و مشکلى وجود نخواهد داشت. مهم موفقیت پرسپولیس است و خوشحالم که صدر را حفظ کرده و اختلاف امتیازمان را نیز بیشتر کرده ایم.
 
به خاطر حرف زشتم از داور عذر مى خواهم
در صحنه اخراج باید صادقانه بگویم که حرف زشتى زدم. البته این حرف آنچنان زشت نبود اما صادقانه از آقاى سخندان عذر مى خواهم و در آن شرایط کنترل مناسبى روى اعصاب خودم نداشتم و شرمنده هستم.  امیدوارم شرایط من در آن لحظه را درک کنند و از ایشان بار دیگر عذرخواهى مى کنم و امیدوارم مرا حلال کنند و اشتباه کردم آن کلمه را گفتم. از هواداران پرسپولیس نیز عذر مى خواهم و امیدوارم آنها نیز مرا ببخشند و امیدوارم در بازى هاى آینده جبران کنیم.
 
 دربى مهم است و من بدشانس
در دربى بدشانس هستم. ما چند بازیکن دو اخطاره قبل از بازى تراکتور داشتیم. شب قبل از بازى جلسه اى داشتیم و خودم صحبت کردم و گفتم دربى مهم نیست و هر بازى براى ما اهمیت دارد و نیاز باشد کارت می گیریم. درست است که دربى بازى بزرگى است و همه توجهات به آن است اما این دیدار هم کمتر از آن نبود. خودم خیلى در این بازى مراقب بودم و بچه ها هم کمک مى کردند تا ریسک کارت گرفتن پایین بیاید اما در آن صحنه دچار بدشانسى شدم. دو اخطاره شدن البته در تجربه ام خصوصا در بازى هاى اخیر خیلى کمک کرد. قبلا بى مهابا روى توپ ها مى رفتم و سر هر صحنه اى با داور بحث مى کردم اما در هفته هاى اخیر تلاش داشتم تا کارتى دریافت نکنم و پخته تر عمل کنم.  
  
 از آقاى سخندان عذر مى خواهم
از اینکه دربى را از دست دادم ناراحت هستم و بعد سوت بازى در حالى که همه بازیکنان خوشحال بودند از ناراحتى نمى توانستم سرم را بالا بیاورم و ساکم را برداشتم و از استادیوم رفتم. همسرم با توجه به اردوى تیم در منزل مادرش بود و باید بروم و دختر و همسرم را به خانه می اوردم. اینقدر ناراحت بودم که مستقیم به خانه آمدم و گوشى را خاموش کردم و خوابیدم. الان که آرام شدم و کارم فکر کردم تنها مى توانم از هواداران و خصوصا آقاى سخندان عذرخواهى کنم. از نظر پتانسیل فردى پرسپولیس در غیاب هیچ بازیکنى دچار مشکل نخواهد شد و از این نظر خیالم راحت است. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شما باین حرف زشت باید دوسال محرم شوید اگر فدراسیون مقدر داشتیم
عجب فوتبالی داریم
اقاي كاميابي نيا اين دفعه اولت نيست و هوادارها نميخواهند تو جا پاي صادقي بزاري ، پرسپوليس يعني أدب و شخصيت
کامیابی نیا اولین بارش نیست ازاینگونه حرکات زشت انجام میدهد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر