بازدید 1949

تذکراتی که به وزیر کشاورزی داده‌ایم بی‌پاسخ مانده

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: در منطقه ما، کشاورزان هنوز دارای مشکلات متعدد هستند از جمله در بحث سیب‌زمینی و پرداختی گندم‌.
کد خبر: ۶۶۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 06 February 2017
اکبر ترکی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که تاکنون در مجلس دهم برای حل مشکلات موجود کشاورزان حوزه انتخابیه او چه پیگیری‌هایی صورت گرفته است، اظهار داشت: موارد برای استیضاح وزیر کشاورزی زیاد است و مشکلات کشاورزان همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح استیضاح وزیر کشاورزی تهیه شده است باید گفته شود در بحث کشاورزی ما هنوز نابسامانی‌هایی را داریم.

ترکی با اشاره به مشکلات موجود کشاورزان در حوزه انتخابیه خود عنوان کرد:‌ در منطقه ما، کشاورزان هنوز دارای مشکلات متعدد هستند از جمله در بحث سیب‌زمینی و پرداختی گندم‌ها.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خسارات محصولات کشاورزان به موقع انجام نمی‌شود، گفت: تاکنون پرداختی‌ چغندرقندهای کشاورزان حوزه انتخابیه بنده انجام نشده و البته در موارد کلان هم مشکلاتی در حوزه کشاورزی وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه اقداماتی برای مشکلات فوق صورت گرفته است، عنوان کرد: 3 یا 4 تذکر کتبی را در این‌باره به مسئولان مربوطه داده‌ایم که برخی از زمان آنها گذشته مانند خسارات محصولات کشاورزی و برخی هم هنوز بی‌پاسخ مانده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر