شبهه هرمی بودن برخی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای انتقاد مراجع معظم تقلید را دربرداشته است.
کد خبر: ۶۶۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 06 February 2017
شبهه هرمی بودن برخی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای انتقاد مراجع معظم تقلید را دربرداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع فعالیت برخی شرکت‌های بازاریابی پرداخته است که شبهه هرمی بودن آن انتقاد مراجع عظام تقلید را دربرداشته است.



برچسب ها
روی خط سایت ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: