بازدید 1993

ترامپ؛ایران با آمریکا کنار بیاید، توافق هسته ای را میپذیرم

رئیس جمهوری آمریکا می گوید ایران به آمریکا احترام نمی گذارد حال آنکه علیرغم همه بدی هایی که برجام دارد؛ اگر ایرانی ها می گفتند بیاید همه با هم باشیم، من هم توافق هسته ای را می پذیرفتم.
کد خبر: ۶۶۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 06 February 2017
رئیس جمهوری آمریکا می گوید ایران به آمریکا احترام نمی گذارد حال آنکه علیرغم همه بدی هایی که برجام دارد؛ اگر ایرانی ها می گفتند بیاید همه با هم باشیم، من هم توافق هسته ای را می پذیرفتم.

به گزارش مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با «بیل اوریلی» مجری شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» مدعی شد برجام بهانه ای به دست ایران داد تا حس احترام خود را نسبت به آمریکا از دست بدهد.

وی در این باره گفت: ایران احترام خود را نسبت به آمریکا از دست داد چراکه فکر نمی کرد کسی بتواند تا این اندازه احمق باشد که چنین توافقی را امضا کند.

ترامپ مدعی شد: حالا به مدد این توافق، ایران جسورتر شده تا جایی که هواپیماهای ما را تعقیب می کند و با قایق های کوچکش اطراف کشتی های ما می چرخد.

وی ادامه داد: این بدترین توافقی بود که به عمرم دیده ام. این توافق هرگز نباید حاصل می شد. این مایه شرمساری است که آمریکا به چنین توافقی رضایت داد حال آنکه دلیلی برای انجام چنین کاری وجود نداشت. اگر قصد مذاکره داریم باید نتیجه آن، توافق خوبی باشد.

رئیس جمهوری آمریکا در نهایت مدعی شد: ایران اصلا احترامی برای کشور ما (آمریکا) قائل نیست. من توافق هسته ای را درک می کنم. من با این توافق کنار می آمدم اگر ایرانی ها می گفتند خیلی خوب، ما الان همه در کنار هم هستیم. اما دقیقا عکس این مسئله اتفاق افتاد و آنها جسورتر شدند.

با این حال، ترامپ در پاسخ به اینکه آیا گزینه نظامی علیه اقدامات ایران نظیر آزمایش موشکی مطرح است یا خیر، از زیر بارِ پاسخ دادن طفره رفت و گفت: باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. ما هرگز درباره اقدامات نظامی خود صحبت نمی‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار