بازدید 1907
ترقی خبر داد:

معرفی نامزد نهایی جبهه مردمی پس از دوره تبلیغات

عضو حزب موتلفه گفت: قرار شده کاندیداهای مورد نظر به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی و پس از دوران تبلیغات پایگاه اجتماعی آنها ارزیابی و در نهایت کاندیدای نهایی انتخاب شود.
کد خبر: ۶۶۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 06 February 2017
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ؛ پیرامون معرفی یک نامزد واحد از میان نیروهای انقلاب، اظهار داشت: نیروهای انقلاب برای معرفی یک نامزد از مجموع نامزدهای مورد نظر جلسه‌ای در ۲۸ بهمن برگزار می‌کنند. 
 
وی افزود: از سراسر کشور در این جلسه شرکت می‌کنند و بر اساس شاخص‌های مورد نظر خود تعداد محدودی را مشخص و برای تبلیغ معرفی خواهند کرد. 
 
عضو حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: پس از پایان دوران تبلیغات افراد مورد نظر جبهه مردمی، پایگاه اجتماعی آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت یک نفر به عنوان نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهد شد. 
 
ترقی در خصوص نامزدهای مورد نظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: تا به حال افراد محدودی برای بررسی به منظور معرفی نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده‌اند و تا روز تشکیل جلسه برای بررسی این افراد، تعداد و یا مصادیق مشخص نخواهد شد، در آن جلسه افراد مورد نظر برای معرفی اعلام خواهند شد. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا عمده اصولگرایانی که با نیروهای مردمی انقلاب همکاری می‌کنند، برای معرفی نامزدهای مورد نظر توافق و تفاهم دارند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار