بازدید 8467

آغاز بارش برف و باران در ۶ استان

کد خبر: ۶۶۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 06 February 2017
کارشناس سازمان هواشناسی گفت:امروز در 6 استان کشور، برف و باران می بارد.
 
به گزارش میزان، محمد اصغری اظهار داشت: از امروز شاهد افزایش دما و کاهش سرما در کشور هستیم که این روند تا روز پنج شنبه ادامه دارد. در حال حاضر هوای مشهد نسبت به روز گذشته 9 درجه گرم تر شده است. دیشب هوای تهران در سردترین ساعت به دمای صفر رسید.

وی ادامه داد: از صبح امروز موج جدید بارشی در آذربایجان شرقی، غربی و ارتفاعات البرز فعال شده و در برخی شهرها مانند تبریز و خلخال شاهد بارش برف بودیم.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود :در جنوب شرق کشور نیز امروز موج خفیفی فعال شده و باعث می شود در جنوب فارس،سیستان وبلوچستان و هرمزگان شاهد بارش پراکنده باشیم. همین موج سبب می شود تا دریای عمان و خلیج فارس مواج باشد.

اصغری از افزایش غلظت آلاینده ها در استان های صنعتی  و کلانشهرها از جمله تهران، اصفهان و قم خبر داد و افزود: عصر امروز با وزش باد شاهد کاهش غلظت آلاینده ها هستیم. در سه روز آینده و تا اواخر روز پنج شنبه برای این استان ها افزایش میزان آلاینده ها و هوای ناسالم پیش بینی می شود.

وی با اعلام اینکه موج جدید بارشی عصر چهارشنبه از غرب وارد کشور می شود، تاکید کرد: برای سواحل خزر،کردستان،آذربایجان شرقی و غربی بارش برف و باران پیش بینی می شود. همچنین برای روز جمعه در تهران بارش باران پیش بینی می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر