بازدید 19600

بازگشت رشیدپور به آنتن زنده تلویزیون منع پزشکی ندارد؟!

این گمانه پررنگ شد که برنامه «حالا خورشید» به دلایل مشخص باید تعطیل می شده و سایر وقایع به وقوع پیوسته در این برنامه، از جمله کسالت رشیدپور روی آنتن زنده، یک «سیاه بازی» بوده تا بتوان بدون هیچ توضیح خاصی این برنامه را تعطیل کرد و رشیدپور پس از تعطیلی برنامه صبحگاهی اش، توانسته موافقت مدیران تلویزیون را برای اجرای یک تاک شوی شبانه دریافت کند
کد خبر: ۶۶۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 05 February 2017
بازگشت رشیدپور به آنتن زنده تلویزیون منع پزشکی ندارد؟!
رضا رشیدپور در شرایطی امشب با یک برنامه تازه تحت عنوان شرایط خاص بر روی آنتن زنده شبکه سوم سیما رفت که هیچ نشانه ای از قلب درد در او دیده نمی شد و ظاهراً بیماری در شبانگاه سراغ این مجری نمی آید؛ اما آیا این دلیل خوبی است تا برنامه صبحگاهی حالا خورشید به طور کامل تعطیل شود؟
 
به گزارش «تابناک»؛ برنامه «حالا خورشید» که هر روز صبح با اجرای رضا رشیدپور روی می رفت، پس از وقوع برخی اتفاقات در پشت صحنه این برنامه تعطیل شد؛ حواشی که نمود بیرونی اش، قلب درد رشیدپور در برنامه زنده تلویزیون بود. در ادامه، این برنامه برای چند روز تعطیل شد، تا رشیدپور استراحت کند و دوباره این برنامه پخش شود.
 
با این حال، پس از گذشت چند روز، رضا رشیدپور سرحال تر از همیشه، یک ویدیو منتشر کرد که از پحش یک برنامه دیگر از تلویزیون با اجرای او تحت عنوان شرایط خاص حکایت داشت. پس از انتشار این ویدیو ـ که از حال مساعد رشیدپور حکایت داشت و همچنین نوید یک برنامه تازه بود ـ این پرسش مطرح شد، مگر اجرای برنامه صبحگاهی و عصرگاهی تفاوت چندانی می کند که رشیدپور «حالا خورشید» را رها کرد و «شرایط خاص» را روی آنتن می برد؟!
 
بازگشت رشیدپور به آنتن زنده تلویزیون منع پزشکی ندارد؟! 
دیشب رشیدپور در کمال سلامت قسمت اول این مجموعه را روی آنتن برد و سردار عبادالله عبدالهی میهمان اولین برنامه «شرایط خاص» بود. در جریان این برنامه که ظاهراً قرار است حکم هاردتاک داشته باشد، رشیدپور درباره حواشی بسیاری از جمله مالیات دادن قرارگاه خاتم و پروژه هایی که این قرارگاه در اختیار می گیرد، پرسش هایی مطرح و پاسخ هایی را دریافت کرد.
 
پس از این اتفاق، این گمانه پررنگ شد که برنامه «حالا خورشید» به دلایل مشخص باید تعطیل می شده و سایر وقایع به وقوع پیوسته در این برنامه، از جمله کسالت رشیدپور روی آنتن زنده، یک «سیاه بازی» بوده تا بتوان بدون هیچ توضیح خاصی این برنامه را تعطیل کرد و رشیدپور پس از تعطیلی برنامه صبحگاهی اش، توانسته موافقت مدیران تلویزیون را برای اجرای یک تاک شوی شبانه دریافت کند؛ تاک شویی که لابد قرار است یادآور برنامه «مثلث شیشه ای» باشد.
 
سوای اینکه این ارزیابیِ متکی بر شواهد تا چه میزان با آنچه در پشت صحنه رخ داده، تطابق دارد، باید به این موضوع توجه داشت که برنامه «حالا خورشید» پس از پخش در یک دوره زمانی طولانی، مخاطبانِ خاص خود را جذب کرده و اگر در ترکیب سازندگان این برنامه اشکالاتی وجود دارد، بهتر است این برنامه با تغییر ترکیب عوامل برنامه مجدداً پخش شود و پخش نشدن «حالا خورشید» به واسطه عدم حضور رشیدپور تا این مقطع نیز پذیرفته نیست، چون معمولاً رسم بر این بوده که مجری جایگزین می شده و برنامه ها به این سادگی تعطیل نمی شده است.
 
انتظار می رود، در روزهای آینده مجری یا سایر عواملی که مانع استمرار تولید این برنامه صبحگاهی بوده اند، تغییر کنند و شاهد استمرار برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» باشیم. برنامه های صبحگاهی پرمخاطب در آمریکا نظیر برنامه الن دی جنرس، یکی از راهکارهای حفظ مخاطب از ابتدای روز است که تلویزیون در این بخش ضعف مفرط داشت و «حالا خورشید» با وجود همه ضعف هایش توانسته بود، بخشی از این بار را به دوش بکشد، ولی اکنون دیگر خبری از این برنامه نیست.
 
تعداد بازدید : 72
دانلود با کیفیت بالا 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۶
چرا مسئولین سر چیزهای ساده هم می خوان کلاه سر مردم بزران مگر راست گویی و به شیله پیله بودن چه عیبی داره
پاسخ ها
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
مسئولین؟؟؟
خود مجری چی؟
ازکجا میدونید چهخبر قضاوت میکتنی
اگر موضوع یا مسئله ی پشت دوربین برنامه حالا خورشید را به کنار بگذاریم، باید بگویم بله. خیلی هم متفاوت است. صبح و عصر در سلامتی قلب کاملا متضاد هم هستند
شما نمی توانید یک مورد سکته ی قلبی را در عصرگاهی بیابید. همه ی سکته های قلبی از بعد از اذان صبح تا ساعت 9 صبح است. برنامه ی زنده تلویزیونی فشار روحی را نیز بالا می برد که این مورد را نیز باید به مورد فوق اضافه کرد
متاسفانه ما ایرانیها خدای نکرده تا طرف نمیره قبول نمیکنیم براش مشکل بیماری پیش آمده .
نکته بعد اینکه چنین برنامه هایی که بار انتقاددی خوبی دارند بهتر هست در شب که مخاطبان بیشتری دارند پخش شود.
کمی هم انصاف هم بد نیست !!!
شما زمانی میتوانید بگویید سیاه نمایی که دلایل منطقی داشته باشید نه فقط با گمانه زنی های یک جانبدار !!!
کمی هم انصاف داشته باشید !!!
تابناک جان ساده نباش. به قول نقی معمولی:
دوغتو بنوش...
دیگه کسالت ایشون رفت تا نزدیکای انتخابات...! خداییش باید یکم تمرین کنه طبیعی‌تر بیفته زمین! انتخاباته! شوخی که نیست!
خدای فرضیه سازی هستی تابی
لااقل در مورد بیماری هایی که اطلاع درستی ندارید، به افراد اتهام نزنید. بیماری ایشان درد قلبی نبوده و Faint یا سنکوپ بوده؛ مشکلی که در اثر کاهش ناگهانی فشار خون ایجاد می شود و باعث بیهوش شدن فرد می گردد. در چنین شرایطی حتما باید فرد از نظر بیماری قلبی و مغزی چک شود و توصیه های ایمنی خاص به وی گردد. اطلاع رسانی درست بفرمایید تا مردم یاد بگیرند چطور با بیمار برخورد کنند و خدای نکرده اتفاق بدی نیفتد. ضمنا به کار بردن واژه سیاه بازی برای این بیماران واقعا غیر اخلاقی است. ایشان هیچ منعی برای اجراهای مجدد یا حتی فعالیت های سنگین ورزشی نیز ندارد.
الن دی جرس رو خوب اومدی!!
اسمش رو یعنی واقعا نمیدونی یا ما رو مسخره کردی؟
برنامه صبحگاهی؟؟!!
پاسخ ها
غلط یاب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
الن دی‌جنرس (به انگلیسی: Ellen DeGeneres)
برنامه حالا خورشید رخ داد محور بود، بنا براین برای صدا و سیما در چند ماه پیشا انتخابات دردسر ساز می شد اما برنامه شرایط خاص گفت و گو محور است و می تواند فاقد هزینه های اجتماعی- سیاسی غیر منتظره باشد.
ازنظرتلویزیون برنامه خوب برنامه بی مخاطب است ، اگربرنامه ای طرفداران زیادی پیداکرد بایستی برای هیجان وحالگیری مردم فورا قطع شود ازجمله حالا خورشید ویا یادش بخیر سریالهای طنز سابق مثل سه در چار ،خانه بدوش ،متهم گریخت ،ساختمان پزشکان،پژمان و....... وحالا اگرسریالی هم باشه مجموعه هایی هستند از سراسر غم و اندوه وسیاهی ، ازنظر صداوسیما شادی باعث گناه است!!!!!!!!!!!!!!!
چرا ما یاد نمیگیریم نباید بقیه رو قضاوت کنیم و برای هر رفتاری که میبینیم، بدترین فکری رو که به ذهنمون میرسه بیان میکنیم.
واقعا این ادبیات نامناسبی هست. شما چه دلیلی بر این "سیاه بازی" دارین؟ من نه ایشون رو میشناسم و نه هیچ کدوم از برنامه هایی که نوشتین رو دیدم، اما متنی که نوشته شده بیشتر به بعضی سایت های شدیدا زرد شبیه هست.
برنامه حالا خورشید برندش برای رضا رشیدپور عزیزه کسی دیگه ای نمیتونه جایگزین بشه ولی کلا مملکت ....... داریم
وقتي مردم يك برنامه را دسوت مي دارند مگر صدا و سيما حق دارد آن را فتليه پيچ كند؟؟؟؟ كم كم داريم ايمانمان را به صداقت خدمتي مسئولين اين رسانه از دست ميدهيم همچنانكه پيش از آن هم خيلي چيز ها را ديده بوديم و ميدانستيم. ما رشيد پور ها را دوست داريم اگر م
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار