بازدید 8667

پیش بینی تداوم هوای آلوده در تهران

کد خبر: ۶۶۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 05 February 2017
نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران بر برقراری شرایط نامطلوب کیفی هوا به ویژه برای گروه های حساس دلالت می کند و انتظار می رود با افزایش نسبی غلظت آلاینده ها تا روز دوشنبه، این شرایط نامطلوب همچنان تداوم داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بر اساس تحلیل ﺁخرین داده های هواشناسی پیش بینی شده برای شهر تهران، با کاهش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (یکشنبه 17 بهمن) نسبت به روز پیشین، از سرعت باد کاسته شده که شرایط برای تجمع و افزایش غلظت آلاینده ها را فراهم خواهد کرد.

به تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی از شبانگاه یکشنبه بر سرعت باد افزوده خواهد شد. با تداوم این شرایط برای روز دوشنبه، در برخی ساعات بعدازظهر وزش باد با بزرگی بین 4 تا 6 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش بینی می شود. همچنین طی روزهای آینده افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.

نتایج پیش بینی کیفیت هوا نیز بر برقراری شرایط نامطلوب کیفی هوا به ویژه برای گروه های حساس دلالت می کند و انتظار می رود با افزایش نسبی غلظت آلاینده ها تا روز دوشنبه، این شرایط نامطلوب همچنان تداوم داشته باشد.

 بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به 11 صبح امروز  126 و در شرایط ناسالم برای گروههای حساس بوده است.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی برای سه روز آینده در غالب نقاط کشور جو پایدار پیش بینی کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر