بازدید 2188
۲

تحریم‌ تجهیزات پزشکی اقدام ضد بشری است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تحریم‌های جدید آمریکا در حوزه تجهیزات پزشکی علیه ایران اقدام ضد بشری است، گفت: دانشمندان ایرانی تکنولوژی‌های پیشرفته را جایگزین می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 05 February 2017
حیدرعلی عابدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه اقدام آمریکا در تحریم برخی تجهیزات پزشکی اقدامی ضدبشری است، افزود: ترامپ با این اقدامات ماهیت دولت آمریکا را به خوبی نشان می‌دهد و ما نیز این اقدامات را به فال نیک می‌گیریم چراکه با این کار، رذالت خود را به خوبی نمایان ساختند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت آمریکا سال های سال با شعار آزادی و حقوق بشر به کشورهای مختلف حمله می کرد حال مشخص شد که این ادعاها پوشالی بوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به پیشرفت علمی ایران در دوران تحریم، تصریح کرد: ایران از فرصت تحریم استفاده کرد و در بسیاری از موارد از جمله دانش وعلم پیشرفت‌های چشمگیری داشت و حال نیز تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از همین پیشرفت علمی در جهت افزایش تولیدات داخلی حرکت کنیم.

عابدی افزود: اقدامات دولت آمریکا نه تنها ضد حقوق بشر بوده بلکه ضد سلامتی مردم نیز به شمار می رود و درحالی که پایه ای ترین خدماتی که دردنیا همیشه مدنظر قرار گرفته خدمات پزشکی است این در حالی است که خدمت رسانی به بیماران و نیازمندان که باید در زمان جنگ رعایت کنند حتی در زمان صلح نیز نسبت به آن بی تعهد هستند.

وی یادآور شد: مجروحان جنگی و بیماران همواره از مسایل متخاصم دو گروه معاف بودند اما دولتمردان آمریکا چنین اصلی را رعایت نکردند.

عابدی افزود: بعد از اجرایی شدن برجام نمی توان تحریم های چند جانبه علیه ایران به کار برد اما چنانچه بعد از برجام آمریکا به دنبال تحریم یکسری تکنولوژی های حوزه پزشکی باشد در صورت نیاز فوری، این امکان برای ایران وجود دارد تا این تکنولوژی را از سایر کشورها وارد کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: دانشمندان ایرانی به سرعت تکنولوژی های پیشرفته را در حوزه پزشکی جایگزین خواهند کرد و از بابت تحریم های برخی تجهیزات پزشکی از سوی دولت آمریکا جای نگرانی وجود ندارد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آیا در پوشش شرکت دارویی ، استفاده دیگری از تجهیزات شده است ؟ باید به نیاز های بیماران به تجهیزاتی که از خارج وارد می شود احترام گذاشت و سوء استفاده های جانبی را ممنوع کرد . نمی توان قلب بیماری که نیاز به استنت دارد با موشک درمان کرد .
بهتر بود به نقض حقوق بشری تاکید میشد با حرفای بعدش که میگی به نفع ماست تاثیر ضد حقوق بشریشو صفر کردی!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار