بازدید 3330

مصاحبه بازیکنی که تراکتور با شکایتش محروم شد

بسیار متاسفم. بارها باشگاه تراکتورسازی به تماس‌ها، ایمیل‌ها یا هر چیز دیگری پاسخ نداد و هیچ واکنشی را نسبت به این تلاش‌های من برای ارتباط نداشت.
کد خبر: ۶۶۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵ 05 February 2017
بازیکن تونسی سابق تراکتورسازی تبریز دلیل شکایتش به فیفا را عدم پاسخگویی مسئولان باشگاه تراکتورسازی به تماس‌های او دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از آنکه فدراسیون بین‌المللی فوتبال «فیفا» اعلام کرد که محرومیت تراکتورسازی به علت شکایت حمزه یونس، بازیکن تونسی سابق تبریزی‌ها بوده است که شامل محرومیت از دو دوره نقل و انتقالات می‌شود، فارس به سراغ این بازیکن تونسی رفته تا درباره این موضوع جویا شود که این گفت و گو به شرح زیر است:

آیا شما علیه تراکتورسازی شکایتی به فیفا ارائه دادید؟
بله، پیش از این من شکایتی را علیه باشگاه تراکتورسازی به فیفا ارائه داده بودم. البته این را می‌گویم که من کاملا به قراردادی که میان ما منعقد شده بود پایبند بودم. تمام تلاش خود را کردم تا این قضیه با باشگاه تراکتورسازی به خوبی تمام شود و صحبتی را با فیفا انجام ندادم.

پس مجبور به شکایت شدید؟
بله. چون بارها باشگاه تراکتورسازی به تماس‌ها، ایمیل‌ها یا هر چیز دیگری پاسخ نداد و هیچ واکنشی را نسبت به این تلاش‌ها من برای ارتباط نداشت.

آیا خبر دارید این شکایت شما به فیفا باعث محرومیت تراکتوری سازی در دو دوره نقل و انتقالات شده است؟
بله. این خبر را از رسانه‌ها و هواداران تراکتورسازی شنیدم.

پیام حمزه یونس به هواداران تراکتورسازی چیست؟
به خاطر این اتفاقی که برای تراکتورسازی اتفاق افتاده بسیار متاسفم. مسئولان باشگاه به خاطر اهمیت ندادن به این موضوع باعث شدند تا این اتفاق بیفتد. من تلاش خودم را کردم و با تماس و ایمیل این موضوع را حل کنم ولی متاسفانه مسئولان باشگاه همکاری نکردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار