بازدید 4321

باروس:عاشق ایران و ایرانی‌ها هستم

در پی اقدام جدید دولت آمریکا در ممنوعیت ورود شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر به ایالات متحده و واکنش متقابل ایران که بر اساس آن ورود آمریکایی‌ها به کشورمان ممنوع شد، حضور کشتی‌گیران آمریکایی در ایران هم در نهایت با تصمیم روز گذشته (جمعه) وزارت خارجه ایران منتفی اعلام شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 04 February 2017
کشتی‌گیر مطرح آمریکایی تأکید کرد از اینکه تصمیم شخصی رئیس جمهور کشورش موجب منع شرکت وی و هم‌تیمی‌هایش در مسابقات جام جهانی در ایران شده، ناامید است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، در پی اقدام جدید دولت آمریکا در ممنوعیت ورود شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر به ایالات متحده و واکنش متقابل ایران که بر اساس آن ورود آمریکایی‌ها به کشورمان ممنوع شد، حضور کشتی‌گیران آمریکایی در ایران هم در نهایت با تصمیم روز گذشته (جمعه) وزارت خارجه ایران منتفی اعلام شد. به این ترتیب تیم کشتی آزاد آمریکا نمی‌تواند در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که قرار است در تاریخ 16 فوریه (28 بهمن) به میزبانی ایران و در شهر کرمانشاه برگزار شود، حضور پیدا کند.
 
جردن باروس، آزدکار وزن 74 کیلوگرم آمریکا و دارنده مدال المپیک 2012 لندن در گفت‌وگو با خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گفت: تمرینات متوقف شد. حالا با خود فکر می‌کنیم که «اوکی، حالا باید چه کار کنیم»، «کجا باید برویم» و «کجا باید رقابت کنیم»؟ به شخصه از اینکه نمی‌توانیم برای رقابت به ایران برویم، ناراحت شدم. من عاشق ایران و عاشق مردم آنجا هستم. نمی‌خواهم وارد سیاست شوم و موضع سیاسی بگیرم. من می‌خواستم برای رقابت کردن به ایران بروم.
 باروس:عاشق ایران و ایرانی‌ها هستم
قهرمان چهار دوره مسابقات قهرمانی جهان در ادامه اظهار داشت: این تصمیمات، این تصمیمات اجرایی، همیشه فراتر از دسترس ماست. همان طور که شما هم حس می‌کنید، ریاست جمهوری و یا این قوانین محدود‌ کننده‌اش و یا ممنوعیت مسلمانان و یا هر چیز دیگری که شما آن را می‌نامید، هرگز روی من تأثیر نخواهد گذاشت. این یکی از معدود دفعاتی است که یک اتفاقی شخصی رخ می‌دهد و از رئیس جمهور به ما می‌رسد. این واقعاً ناامیده کننده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار