بازدید 1473

عارف: سیاسی‌ها از ورود به شورا امتناع کنند

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با تاکید بر ضرورت اصلاح ترکیب شوراهای شهر، گفت: چهره‌هایی که به دنبال فعالیت‌های سیاسی هستند باید از حضور در شوراها امتناع ورزند.
کد خبر: ۶۶۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 04 February 2017
به گزارش خانه‌ملت محمدرضا عارف درباره مهم‌ترین تغییراتی که باید در پنجمین دوره از فعالیت شوراهای شهر و روستا رخ دهد، گفت: شوراها پارلمان محلی تلقی می‌شوند که وظیفه آنها پیگیری مسائل محل، شهر، شهرستان و روستاها است بر این اساس جهت‌گیری اصلی آنها نباید سیاسی باشد، این همان اصلی است که برای پنجمین دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا دنبال خواهیم کرد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چهره‌های برجسته کارشناس و فنی، کسانی که با خدمات شهری و مدیریت شهری آشنایی داشته و به مشکلات شهر واقف هستند باید کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند و چهره‌هایی که به دنبال فعالیت‌های سیاسی هستند باید از حضور در شوراها امتناع ورزند.
وی با بیان اینکه جهت‌گیری مذکور را در ارائه لیست مورد نظر قرار خواهیم داد، افزود: کاندیدای موردنظر ما بر اساس شاخص‌های کیفی معرفی می شوند که در این شاخص‌ها جهت‌گیری اصلی و تاکید بر تخصص است، البته در عین حال بر ملاحظات اجتماعی نیز توجه خواهیم کرد.
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است: در تهران اولویت مسائل اجتماعی و فرهنگی بیش از سایر موضوعات است بنابراین افرادی باید کاندیدای پنجمین دوره از شوراهای اسلامی شهر تهران شوند که بتوانند مسائل در این حوزه ها را پیگیری کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر