بازدید 4847
۱
اگر فدراسیون در جریان رای فیفا قرار گرفته بود، جریمه می شود

آیا بازی‌های تراکتور سه بر صفر می شود؟

فیفا در این زمینه از جریمه مالی و سه بر صفر کردن نتیجه تا سقوط به دسته پایین تر را در آیین نامه خود دارد و حالا باید دید در رابطه با این بی اعتنایی چه تصمیمی خواهد گرفت. پیش از این نیز در رابطه با تیم های استیل آذین، برق شیراز و شهرداری تبریز این جرائم لحاظ شده بود.
کد خبر: ۶۶۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 03 February 2017
کارشناس حقوقی فوتبال ایران می گوید در صورتی که نامه نگاری ها با فدراسیون انجام نمی شد، قصوری شامل حال آنها نمی شد؛ اما اگر فیفا آنها را نیز در جریان رای خود گذاشته بود، بعد از این تخلف ممکن است فدراسیون را نیز جریمه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی محمودی در رابطه با اوضاع به وجود آمده در تیم تراکتورسازی و محرومیت این تیم در فصل نقل و انتقالات و احتمال کسر امتیاز می گوید: به طور دقیق در این باره نمی توان اظهارنظر کرد چرا که ابتدا باید رای فیفا را در این باره مطالعه کنیم و سپس صحبت کنیم، البته با استناد به حرف های مطرح شده در رسانه ها که می گویند تراکتوری ها از رای اطلاع داشتند باید گفت که آنها در این اتفاق مقصر اصلی هستند.

او در رابطه با سه بر صفر شدن نتایج بازی های این تیم در دیدارهایی که از سه بازیکن جدید خود استفاده کرده می گوید: فیفا رای اولیه را در این رابطه اعلام کرده و گفته که این تیم نمی تواند بازیکن بگیرد، حالا تراکتورسازی برخلاف آن عمل کرده و بازیکن جدید جذب کرده است، از اینجا به بعد فیفا می تواند برای این رای متممی صادر کند و به دلیل عدم اعتنا به رای صادره، جریمه تراکتوری ها را سنگین تر کند، که رای دوم و متمم فیفا لزوما نتیجه سه بر صفر نیست.

محمودی ادامه داد: فیفا در این زمینه از جریمه مالی و سه بر صفر کردن نتیجه تا سقوط به دسته پایین تر را در آیین نامه خود دارد و حالا باید دید در رابطه با این بی اعتنایی چه تصمیمی خواهد گرفت. پیش از این نیز در رابطه با تیم های استیل آذین، برق شیراز و شهرداری تبریز این جرائم لحاظ شده بود.

او ادامه داد: در رابطه با شکایت تیم های لیگ برتری به کمیته انضباطی و سه بر صفر شدن نتایج بازی های تراکتوری سازی از طریق این کمیته نیز باید بگویم ما در آیین نامه خود راجع به استفاده از بازیکنان غیرمجاز چند بند مبهم داریم و همین موضوع نمی گذارد از هم اکنون بدانیم در صورت شکایت چه جریمه ای در انتظار تراکتوری هاست، پیش از این هم در مورد موتومبا در تیم راه آهن، کمیته انضباطی این بازیکن را غیرمجاز تشخیص داد اما نتیجه بازی ها را سه بر صفر اعلام نکرده بود.

محمودی در رابطه با مقصر بودن فدراسیون فوتبال در این رابطه گفت: چیزی که ما در این باره شنیده ایم این است که فدراسیون فوتبال در جریان نبوده و نامه نگاری ها تماما با باشگاه انجام شده است، اگر این باشد قصوری شامل فدراسیون فوتبال نمی شود اما اگر آنها نامه ها را دریافت می کردند و در جریان بودند، آنها هم مانند باشگاه مقصر هستند و اگر فیفا این را تشخیص دهد ممکن است فدراسیون را نیز جریمه کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آه ملوان و فجر این رو گرفت....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل