بازدید 31627
۷
بازتاب

دلیل استعفای ویسی از سرمربیگری سپاهان

ویسی پیش از این بابت عدم جذب بازیکن برزیلی مدنظرش در پست هافبک بازیساز و جدایی بازیکن برزیلی دیگر تیمش بخاطر مسائل مالی شاکی بود و وقتی بجای بازیکنان مدنظر او با چپاروف قرارداد بستند، تصمیم به خداحافظی ازسپاهان گرفت.
کد خبر: ۶۶۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 03 February 2017
دلایل خداحافظی سرمربی تیم فوتبال سپاهان از این تیم مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالله ویسی ساعاتی بعد از عقد قرارداد سرور چپارف ازبکستانی با باشگاه سپاهان تصمیم گرفت با ارسال نامه‌ای از ادامه همکاری با این باشگاه خودداری کند. در واقع یکی از مهمترین دلایلی که باعث شد ویسی این تصمیم را بگیرد جذب چپاروف توسط مسئولان باشگاه سپاهان و بدون رضایت این مربی بود.

دلیل استعفای ویسی از سرمربیگری سپاهان

سرمربی سپاهان پیش از این بابت عدم جذب بازیکن برزیلی مدنظرش در پست هافبک بازیساز و جدایی بازیکن برزیلی دیگر تیمش از جمع طلایی‌پوشان به خاطر مسائل مالی از مسئولان باشگاه خود شاکی بود و وقتی در نیم فصل هم سپاهانی‌ها به جای بازیکنان مدنظر ویسی با چپاروفی که در لیست خرید او نبود، قرارداد بستند، وی تصمیم به خداحافظی از سرمربیگری سپاهان گرفت.

مسئولان باشگاه سپاهان با توجه به اینکه ویسی رسما از سمت خود استعفا نداده همچنان او را سرمربی تیمش‌شان می‌دانند و از این‌ رو قرار است این مربی امروز نشستی را با سپاهانی‌ها داشته باشد. احتمال اینکه ویسی فردا (شنبه) رسما از سرمربیگری تیمش استعفا دهد زیاد است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
کلا ویسی فیلماش زیاده
ویسی مربی بسیار باهوش و زیرک به و در هر تیمی رفته بازیکنان جوان و آینده داری را برای آن تیم و تیم ملی معرفی کرده
بایستی تواستقلال خوزستان می موند.ً..اومدنش اشتباه محض بود....سپاهان هم تا دیر نشده باید یه مربی خارجی بیاره....مرزبان و .... هم به دردش نمیخوره
SALAM . THIS IS A TEST
I LOVE YOU MISSS
شغال بیشه مازندران کس نگیرد جز سگ مازندرانی
کلا همه ایرانیها اهل فیلم بازی کردن هستن
حتی من و شما و مدیرعامل سپاهان که با این کار خواسته ویسی رو مجبور به استعفا کنه تا نخواد پول قراردادش رو بده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل