بازدید 6699
۳

امدادرسانی تکاوران به مردم در جاده هراز و فیروزکوه

کد خبر: ۶۶۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 03 February 2017
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور گفت: بنا به ابلاغ ستاد بحران نیروی زمینی ارتش، امدادگران مرکز آموزش تکاور نزاجا با همراه داشتن تجهیزات از شب گذشته به کمک حادثه دیدگان بهمن در جاده هراز و فیروزکوه رفته‌اند.

امیر عباسعلی اسدی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به حادثه شب گذشته سقوط بهمن در جاده هراز گفت: بنا به ابلاغ ستاد بحران نیروی زمینی ارتش، امدادگران مرکز آموزش تکاور نزاجا با همراه داشتن تجهیزات از قبیل 3 دستگاه خودروی کراس (خودروی کشنده)، یک دستگاه آمبولانس به همراه تیم پزشکی و تجهیزات، تعداد 10 نفر از امدادرسانان مجرب، لوازم گرمایشی و به همراه فرمانده گردان تکاور در کمتر از یک ساعت به محل حادثه حضور پیدا کردند و تا این لحظه در منطقه حادثه حضور دارند.

اسدی در ادامه گفت: تکاوران نیروی زمینی ارتش تاکنون توانسته‌اند تعداد 10 خودروی سقوط کرده و گرفتار شده در حادثه بهمن را مورد ارزیابی قرار داده و 4 خودرو که کاملا در بهمن گرفتار شده را بیرون کشیده و تعداد 5 نفر از این سرنشینان که گرفتار بهمن شده بودند را نجات دهند.

وی افزود: تعداد 6 خودروی دیگر در حال بیرون آوردن از زیر آوار بهمن هستند که متاسفانه امدادگران نزاجا توانسته‌اند چند نفر از هموطنان عزیزمان که جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند را از زیر بهمن بیرون بکشند. 

اسدی اظهار داشت:‌ نیروی زمینی ارتش همواره آماده کمک رسانی و امدادرسانی در شرایط بحران است و علاوه بر آمادگی رزمی بالا با دارا بودن نیروی انسانی مجرب می‌تواند خدمت بزرگی را به هموطنان عزیز در هر شرایطی ارائه دهد.

وی همچنین با اشاره به حادثه برف و کولاک در جاده فیروزکوه نیز گفت: همزمان با سقوط بهمن در جاده هراز ستاد بحران نیروی زمینی ارتش به تیپ 123 تکاور اعلام کرد که حادثه مشابه آن در جاده فیروزکوه اتفاق افتاده و نیاز به کمک‌رسانی و امدادرسانی دارد. 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور تصریح کرد: در این حادثه نیروی زمینی ارتش 2 دستگاه خودروی کراس (خودروی کشنده) یک دستگاه خودروی سواری، تعداد 15 نفر از امدادرسانان مجرب به همراه تجهیزات نسبت به کمک‌رسانی به گرفتار شدگان اعزام داشت.

اسدی اظهار داشت: بلافاصله بعد از حضور تکاوران تیپ 123 در محل حادثه تعداد خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک را با تجهیزاتی که همراه خود داشتند نجات داده و خوشبختانه هیچ یک از هموطنان عزیز ما در این حادثه دچار مشکلات نشده‌اند.

وی گفت:‌ یکی از جاده‌هایی که در واقع به جاده روستایی معروف بود و می‌بایست روستائیان عزیز ما از آن جاده استفاده کرده و خود را به منطقه گیلاوند می‌رساندند توسط خودروهای نیروی زمینی ارتش بازگشایی شده و عبور و مرور در جریان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
درود برارتشیان مردمی و بی ادعا
خودروهای کراس امارشون فرق داره
درورد برغيرت ارتشيان شجاع و مردمي
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل