بازدید 4521
۲

نامه عجیب خداحافظی ویسی

سرمربی سپاهان که فصل قبل موفق شد استقلال خوزستان را قهرمان لیگ برتر کند، تصمیم گرفت در میانه راه طلایی پوشان از هدایت این تیم کنار برود و از سمت خود استعفا کند.
کد خبر: ۶۶۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 03 February 2017
سرمربی سپاهان که فصل قبل موفق شد استقلال خوزستان را قهرمان لیگ برتر کند، تصمیم گرفت در میانه راه طلایی پوشان  از هدایت این تیم کنار برود  و از سمت خود استعفا کند.  

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالله ویسی بدون اینکه اشاره خاصی به دلیل استعفای خود بکند با انتشار نامه‌ای که آن را در اختیار ورزش سه قرارداد داد از سمت خود کنار رفت. ویسی که بعد از شکست نزدیک مقابل پیکان دیشب در جلسه با مدیران سپاهان شرکت کرده بود، در نهایت ادامه همکاری با این تیم را به صلاح ندیده است.  
 
متن نامه خداحافظی احساساتی ویسی را بخوانید:
 
«سلام و خداحافظ سپاهان!
چه زود دیر می‌شود... چه دیر زود می‌شود. مردم خوب اصفهان مدت‌ها در انتظار جاری شدن زاینده رود هستند چرا که  طراوت و شادابی را در روان شدن زاینده رود دیده‌اند. آنها به طور قطع  قهرمانی سپاهان را هم خواهند دید اما این بار تنها با بر ملأ شدن پلیدی‌ها  و پستی‌هایی که در این تیم وجود دارد.
هواداران از من سپاهانی جدید، تمیز و جوان می‌خواستند کما اینکه  آب جاری زاینده رود هنوز زلال نیست. سپاهان هم راه جاری شدن را آغاز کرد اما هنوز زلال نیست. سپاهانی‌های عزیز باهوش باشید، دکتر سبحانی عزیز تمام اطلاعات را به شما غلط می‌دهند؛ کرانچار، فرکی و استیماچ رفتند و من هم می‌روم. اگرچه رفتنم جایز نیست ولی می‌روم. من رفتم اما توطئه گران که به خاطر منافع شخصی و عقده کرسی مدیریت پنهان شده‌اند، مانده‌اند.  
 
با تشکر از هواداران خوب، مسئولین و پیشکسوتان با معرفت که همیشه کنار من بودند. خداحافظ سپاهان.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقاي ويسي بايد به شكست و بي كفايتي خودشان اعتراف كنند نه اينكه ديگران را لجن مال كنند و بي كفايتي شان را لاپوشاني بكنند.
ویسی عزیز چرا به صراحت علت رفتنت را نمیگویی ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار