بازدید 4514

دستگیری۱۷‌تبعه‌پاکستانی‌از‌یک‌خودرو در‌بندرعباس

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۱۷ تبعه غیر مجاز پاکستانی که در یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ جاسازی شده بودند در بندرعباس دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 02 February 2017
خبرگزاری دانشجو نوشت: جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۱۷ تبعه غیر مجاز پاکستانی که در یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ جاسازی شده بودند در بندرعباس دستگیر شدند.

به گزارش سایت پلیس، علی اصغر خرم روی اظهار کرد: این رویداد در مدت زمانی چند روز گذشته واقع شده است.

وی ادامه داد :عده زیادی از اتباع غیر مجاز پاکستانی که سعی دارند به این شکل خود را به بندرعباس برسانند دستگیر می شوند و می توان گفت روزانه و هرماه چندین مورد از این دستگیری ها رخ می دهد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: این افراد پس از دستگیری و طی مراحل انتظامی تحویل مسئولان مربوطه می شوند تا ترد و یا سایر اقدام های قانونی دیگر در مورد آنان اجرایی شود و خودروهای متخلف حامل آنان نیز توقیف می گردد.
وی اشاره کرد: عده ای دیگر از اتباع غیر مجاز پاکستانی از بی راهه ها و با صرف وقت فراوان خود را به بندرعباس می رسانند که تعداد زیادی از آنان نیز در مسیر توسط این نیرودستگیر می شوند.

سرهنگ خرم روی با تاکید بر اینکه هرمزگان همچنان برای اتباع غیر مجاز ممنوعه محسوب می شود،افزود: تنها در 48 ساعت گذشته 39 تبعه غیرمجاز خارجی دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد :طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیز در 48 ساعت گذشته اجرا شد که در قالب آن 120 کیلوگرم مواد مخدر کشف و 250 نفر دستگیر شدند.
وی افزود: از مجموع دستگیری های یاد شده 104 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد ، 19 سارق ، 15 نفر ارازل و اوباش ، 20 مضنون به سرقت ، 25 توزیع کننده مواد مخدر ، 39 تبعه غیرمجاز خارجی و بقیه مربوط به سایر جرایم بوده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان